دَکِهدل | آسید؛
سلامممم
اکانت حانیه سادات جـان🫀
بزنید رو اسمشون میاره...
صبر کنید آیدی رقیه سادات رو هم براتون میزارم
#ریحانهسادات
https://eitaa.com/dakedel/6740
#فرزند_ظهور
خب بنظرت حدیثه چه سنی مناسبه واسه عشق ؟ اینک هست که سن اجتماعی هم ملاکها نه فقط شناسنامه ای ...
من اینارو میدوم که شناخت لازمه ، معیار لازمه ، اما اگر پسر خوبی باشه چی ، اینو صد میدونم که پسر خوبیه و فعالیت میکنه توی کار فرهنگی و شهدا و بچه مسجدیه ، پسر سر به زیریه نگاه نمیکنه به دخترا ...
سنمم ۱۶
..
عشق که سن ندارع :)
اما عاشقی کردنی که بین دختر و پسر صورت میگیره نیاز به قانون داره !
خب خیلی خوبه اما اون چند سالشه ؟
عشق دخترا خیلی زود شکل میگیره و خیلی دیر از بین میره ..
چیزه
چون ریحانه سادات دستور داد اومدم🗿💔.
متاسفانه بازم سلام ..
#آقایرئیسی:)
.
سلاممممم عزیزدلم
https://eitaa.com/dakedel/6693
کی حرف از مردن زد !!
بیاد پیوی فقط🔪🔪🔪🔪🔪
بنده رد داده بودم ك بازم متاسفانه اومدم .
شرمنده حدیثه نمیخواستم ناراحت شی :))
#آقایرئیسی:)
..
آقا توروخدا اینقدر منو حرص ندید😭.من عاشقتونم خببببببب ؟
اینم نگفته بودم ك الان میگم چون واجبه :
حسنا خانوووم خوش تشریف آوردین🎀🫂
عاگا مردیم از نگرانی ..
الحمدلله سالمی . کنارمون باش دختر گل💓🖇️.
#آقایرئیسی:)
..
++++
#فرزند_ظهور
نمیدونم؛ به نظرت آسید میتونه مشکلمو به وسیله شما حل کنه حدیثه ؟!
به نظرت اینجا جای این بحث هست ؟
..
آسید مشکل گشای همه چیز و همه کس :)
https://eitaa.com/aghavazir/3496
دلم برای اون بدبختایی که میخوان جنگ رمضان رو حفظ کنن😀
من که دیدم نفهمیدم چی شد...
[SSA]
..
وایی دقیقاا😔😂
خیلییی حقیقت خدمت قشنگه:))))
هر بار ایتا رو باز میکنم دعا میکنم حقیقت خدمت گذاشته باشی❤️🩹✨.
[SSA]
..
وایییییییی من مردم از ذوووووووق😭
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/aghavazir/3496 دلم برای اون بدبختایی که میخوان جنگ رمضان رو حفظ کنن😀 من که دیدم ن
در موج ۹۲ از چه موشک هایی با چه نوع سوختی استفاده شد ؟ 🗿
https://eitaa.com/dakedel/6709
ممنون ازت آبجی حدیثه
بله من با خانوادم همگی خداروشکر سلامتیم
من فروردین گوشیم شکست
ولی چون قیمتش زیاد بود ،
با بدبختی توی اردیبهشت گوشی خریدم
#شهید زنده🇮🇷
..
الحمدالله الحمدلله
به به مبارکاااااااااااااااااااا
https://eitaa.com/dakedel/6700
ممنون خوشگل خانمم🫂🥹
من حلالشون کردم
ولی خب ناراحتم شدم
ولی فدای امام زمان🥹
اگرم من شهید شدم شما نباید گریه کنید
چون من جام خوبه🤌🏻
پیش امام زمانم💔😔
#شهید زنده 🇮🇷
..
حرفی نیست :)