eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
دَکِه‌دل | آسید؛
سلامممم
اکانت حانیه سادات جـان🫀 بزنید رو اسمشون میاره... صبر کنید آیدی رقیه سادات رو هم براتون میزارم
فردا تو روز هستم که شماهم باشید🥲💗
https://eitaa.com/dakedel/6740 خب بنظرت حدیثه چه سنی مناسبه واسه عشق ؟ اینک هست که سن اجتماعی هم ملاکها نه فقط شناسنامه ای ... من اینارو می‌دوم که شناخت لازمه ، معیار لازمه ، اما اگر پسر خوبی باشه چی ، اینو صد میدونم که پسر خوبیه و فعالیت می‌کنه توی کار فرهنگی و شهدا و بچه مسجدیه ، پسر سر به زیریه نگاه نمیکنه به دخترا ... سنمم ۱۶ .. عشق که سن ندارع :) اما عاشقی کردنی که بین دختر و پسر صورت میگیره نیاز به قانون داره ! خب خیلی خوبه اما اون چند سالشه ؟ عشق دخترا خیلی زود شکل میگیره و خیلی دیر از بین می‌ره ..
چیزه چون ریحانه سادات دستور داد اومدم🗿💔. متاسفانه بازم سلام .. :) ‌. سلاممممم عزیزدلم
https://eitaa.com/dakedel/6693 کی حرف از مردن زد !! بیاد پیوی فقط🔪🔪🔪🔪🔪 بنده رد داده بودم ك بازم متاسفانه اومدم . شرمنده حدیثه نمی‌خواستم ناراحت شی :)) :) .. آقا توروخدا اینقدر منو حرص ندید😭.من عاشقتونم خببببببب ؟
اینم نگفته بودم ك الان میگم چون واجبه : حسنا خانوووم خوش تشریف آوردین🎀🫂 عاگا مردیم از نگرانی .. الحمدلله سالمی . کنارمون باش دختر گل💓🖇️. :) .. ++++
نمیدونم؛ به نظرت آسید می‌تونه مشکلمو به وسیله شما حل کنه حدیثه ؟! به نظرت اینجا جای این بحث هست ؟ .. آسید مشکل گشای همه چیز و همه کس :)
https://eitaa.com/aghavazir/3496 دلم برای اون بدبختایی که می‌خوان جنگ رمضان رو حفظ کنن😀 من که دیدم نفهمیدم چی شد... [SSA] .. وایی دقیقاا😔😂
خیلییی حقیقت خدمت قشنگه:)))) هر بار ایتا رو باز میکنم دعا میکنم حقیقت خدمت گذاشته باشی❤️‍🩹✨. [SSA] .. وایییییییی من مردم از ذوووووووق😭
https://eitaa.com/dakedel/6709 ممنون ازت آبجی حدیثه بله من با خانوادم همگی خداروشکر سلامتیم من فروردین گوشیم شکست ولی چون قیمتش زیاد بود ، با بدبختی توی اردیبهشت گوشی خریدم زنده🇮🇷 .. الحمدالله الحمدلله به به مبارکاااااااااااااااااااا
https://eitaa.com/dakedel/6700 ممنون خوشگل خانمم🫂🥹 من حلالشون کردم ولی خب ناراحتم شدم ولی فدای امام زمان🥹 اگرم من شهید شدم شما نباید گریه کنید چون من جام خوبه🤌🏻 پیش امام زمانم💔😔 زنده 🇮🇷 .. حرفی نیست :)