eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش شبی این روح جسم مرا ترک کند من چنانم که محال است کسی درک کند سادات .. +++
https://eitaa.com/dakedel/6800 به به خانومی🎀 خوش اومدییییییییی🫂 خودم رفیقت میشم :)! درخواست خودمونی داشتی پیوی هستم👀💓🖇️ :) .. فقط دکه 💀🙏🏻
https://eitaa.com/dakedel/6791 کوه غم بودم ولی در چهره‌ام لبخند بود؛ در جوانی پیر گشتم خنده‌ها ترفند بود(: ‌ .. :)))
https://eitaa.com/HAVAYEOO حمایت میشم؟ :) .. بلییی
https://eitaa.com/dakedel/679 فکر کردی من رفتم... نه من نرفتم..‌ همه چی درسته..‌ ولی همراه ندارم‌‌‌. همه چی آماده ولی تنهام... ❤️‍🩹:) .. ؟ یعنی چی ...
یه سوال تا حالا برای خودت این اتفاق افتاده ؟؟ این حسو داشتی مثل من .. نه والا یعنی می‌تونستم داشته باشم اما خب یجورایی اینقدر خودم در این زمینه کامل کردم .. که حتی بهش فکر نمیکنم😅
من تا عشق دیگه رو تجربه کردم .. سیرم از عشق های اینجوری .
https://eitaa.com/dakedel/6800 خب پس من باهات دوست میشم چون اسم دوستم اسماست😁 🌊 .. عالیه
حدیثه دلم برات تنگ شده ولی نمیخوام بیام پیوی💔🥲 .. وایی این چه حرفی بود باز ؟؟ سریع میای پیوی ها🔪
سلام حالتون؟احوالتون؟ حدیثه میگم من قبلا از محتوای چنلتون کپی میکردم یعنی نمیدونستم حلال نیست😥میشه حلالم کنید؟ .. سلامم عزیزدلم حال شما ؟ فدای سرت🥲
https://eitaa.com/dakedel/6789 مدیر اپی نفرین هم رفیق مجازیته ؟ خیلی قشنگ مینویسه خوشم میاد»»»»»»» .. نه🗿 هییی😂
آسید حواست بهم باشه ها؟ من حس میکنم ممکنه گم شم آسید نزار گم شم تو این هیاهوی دنیا... آسید آسید آسید .. آسید هم شنواست هم پاسخگو :)