https://eitaa.com/dakedel/679
فکر کردی من رفتم...
نه من نرفتم..
همه چی درسته..
ولی همراه ندارم.
همه چی آماده ولی تنهام...
❤️🩹:)
..
؟ یعنی چی ...
#فرزند_ظهور
یه سوال تا حالا برای خودت این اتفاق افتاده ؟؟ این حسو داشتی مثل من
..
نه والا
یعنی میتونستم داشته باشم
اما خب یجورایی
اینقدر خودم در این زمینه کامل کردم .. که حتی بهش فکر نمیکنم😅
https://eitaa.com/dakedel/6800
خب پس من باهات دوست میشم چون اسم دوستم اسماست😁
#دریا🌊
..
عالیه
حدیثه دلم برات تنگ شده ولی نمیخوام بیام پیوی💔🥲
..
وایی
این چه حرفی بود باز ؟؟
سریع میای پیوی ها🔪
سلام حالتون؟احوالتون؟
حدیثه میگم من قبلا از محتوای چنلتون کپی میکردم یعنی نمیدونستم حلال نیست😥میشه حلالم کنید؟
#رزخانوم
..
سلامم عزیزدلم حال شما ؟
فدای سرت🥲
https://eitaa.com/dakedel/6789 مدیر اپی نفرین هم رفیق مجازیته ؟ خیلی قشنگ مینویسه خوشم میاد»»»»»»»
..
نه🗿
هییی😂
آسید حواست بهم باشه ها؟
من حس میکنم ممکنه گم شم
آسید نزار گم شم تو این هیاهوی دنیا...
آسید
آسید
آسید
..
آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
من همون بندهٔ خدای قبلیم ، چه کنک ناشناسم باز نمیکنه؟؟؟
گوشی رو خاموش روشن کردم ، از اکانت در اومدم و دوباره وارد شدم ، حذف و نصب کردم چه غلطی بکنممممم؟
..
چه مدل ناشناسی داری ؟