eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/679 فکر کردی من رفتم... نه من نرفتم..‌ همه چی درسته..‌ ولی همراه ندارم‌‌‌. همه چی آماده ولی تنهام... ❤️‍🩹:) .. ؟ یعنی چی ...
یه سوال تا حالا برای خودت این اتفاق افتاده ؟؟ این حسو داشتی مثل من .. نه والا یعنی می‌تونستم داشته باشم اما خب یجورایی اینقدر خودم در این زمینه کامل کردم .. که حتی بهش فکر نمیکنم😅
من تا عشق دیگه رو تجربه کردم .. سیرم از عشق های اینجوری .
https://eitaa.com/dakedel/6800 خب پس من باهات دوست میشم چون اسم دوستم اسماست😁 🌊 .. عالیه
حدیثه دلم برات تنگ شده ولی نمیخوام بیام پیوی💔🥲 .. وایی این چه حرفی بود باز ؟؟ سریع میای پیوی ها🔪
سلام حالتون؟احوالتون؟ حدیثه میگم من قبلا از محتوای چنلتون کپی میکردم یعنی نمیدونستم حلال نیست😥میشه حلالم کنید؟ .. سلامم عزیزدلم حال شما ؟ فدای سرت🥲
https://eitaa.com/dakedel/6789 مدیر اپی نفرین هم رفیق مجازیته ؟ خیلی قشنگ مینویسه خوشم میاد»»»»»»» .. نه🗿 هییی😂
آسید حواست بهم باشه ها؟ من حس میکنم ممکنه گم شم آسید نزار گم شم تو این هیاهوی دنیا... آسید آسید آسید .. آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
تبادل ادمینی دارید!؟ .. خیر🥲
آسید برام دعا کن... .. :)
من همون بندهٔ خدای قبلیم ‌، چه کنک ناشناسم باز نمیکنه؟؟؟ گوشی رو خاموش روشن کردم ‌، از اکانت در اومدم و دوباره وارد شدم ‌، حذف و نصب کردم چه غلطی بکنممممم؟ .. چه مدل ناشناسی داری ؟
ببین ما انسان ها که معصوم نیستیم گاهی پیش میاد به مسئولین تهمت بزنیم یا بیخود انتقاد بکنیم مثال شهید لاریجانی که خیلی از مذهبی ها قبل شهادت ایشون رو کنار روحانی و ظریف قرار میدادن یا مثلاً گاهی به دکتر قالیباف و عراقچی هم انتقاد می‌کنیم بخاطر مذاکرات دیروز که دکتر عراقچی رفت پاکستان گفتن رفت مذاکره خب خیلی ها هم باور کردن و گفتند عراقچی وطن فروش و ...خلاصه ما که معصوم نیستیم و انسانی مثل رهبر شهید نیستیم اشتباه می‌کنیم خب این تهمت ها چجوری باید جبران بشه ؟ .. +++++++ اما اینم باید داشت .. که آدم باید بفهمه و درک کامل داشته باشه بعد یک قضاوتی کنه .. یک مسئولی داریم که تمام داره خیانت می‌کنه ! ما هیچی نگیم که شاید ی روزی به عبارتی شهید بشه ؟