eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6789 مدیر اپی نفرین هم رفیق مجازیته ؟ خیلی قشنگ مینویسه خوشم میاد»»»»»»» .. نه🗿 هییی😂
آسید حواست بهم باشه ها؟ من حس میکنم ممکنه گم شم آسید نزار گم شم تو این هیاهوی دنیا... آسید آسید آسید .. آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
تبادل ادمینی دارید!؟ .. خیر🥲
آسید برام دعا کن... .. :)
من همون بندهٔ خدای قبلیم ‌، چه کنک ناشناسم باز نمیکنه؟؟؟ گوشی رو خاموش روشن کردم ‌، از اکانت در اومدم و دوباره وارد شدم ‌، حذف و نصب کردم چه غلطی بکنممممم؟ .. چه مدل ناشناسی داری ؟
ببین ما انسان ها که معصوم نیستیم گاهی پیش میاد به مسئولین تهمت بزنیم یا بیخود انتقاد بکنیم مثال شهید لاریجانی که خیلی از مذهبی ها قبل شهادت ایشون رو کنار روحانی و ظریف قرار میدادن یا مثلاً گاهی به دکتر قالیباف و عراقچی هم انتقاد می‌کنیم بخاطر مذاکرات دیروز که دکتر عراقچی رفت پاکستان گفتن رفت مذاکره خب خیلی ها هم باور کردن و گفتند عراقچی وطن فروش و ...خلاصه ما که معصوم نیستیم و انسانی مثل رهبر شهید نیستیم اشتباه می‌کنیم خب این تهمت ها چجوری باید جبران بشه ؟ .. +++++++ اما اینم باید داشت .. که آدم باید بفهمه و درک کامل داشته باشه بعد یک قضاوتی کنه .. یک مسئولی داریم که تمام داره خیانت می‌کنه ! ما هیچی نگیم که شاید ی روزی به عبارتی شهید بشه ؟
غم خورده و غم خوارم اما سر پایم.. ‌. اما سرپایم ..
بچه ها میشه یه خواهشی کنم برای خوشحال کردن یه ادم درون‌گرا که حالش خوب نیست چه کارهایی پیشنهاد میکنین؟ و اینکه خیلی هم نمیتونم ببینمش از نزدیک‌‌‌‌‌‌...🥺 .. کتاب بهش بده ✅ شعر براش بفرست .....
تولد کی بوده زهرا هم بود؟ .. رفیقم🥲💗 نه
حدیثه بیچاره شدی رفیقتو پیدا کردمممم🗿💔. :) .. یعنی چ 🗿🗿🗿🗿🗿
حدیثه دقت کردی دیگه یادگاری جنگ پیام نمیده؟😕 .. شاید دلش گرفته ...
https://eitaa.com/dakedel/6807 رئیسی عزیز رو میگی؟ .. من با فرد خاصی نبودم 🥲.. اونی که باید بگیره میگیره دیگه