https://eitaa.com/seyedebram/10183
آقای شهیدمون که قبل رفتن همرو حلال کرد ولی خب انشاالله خدا بلایی سر این بیاره خودش نفهمه چی شد آرزو مرگ نمیکنم براش چون اگه سقط بشه مستقیم میره اون دنیا تو این دنیا یک جواب بگیره بعد مستقیم بره اون ور
..
:)
مداح مورد علاقت کیه ؟ یعنی بیشتر گوش میدی و صداش قشنگتره
من خودم حسین طاهری و مهدی رسولی رو دوست دارم
..
هر کی واسه اهل بیت و شهدا بخونه قشنگه ..
رئیس جمهور مورد علاقت کیه ؟ میدونم جوابتو ولی خب اینم باید بگم آقای شهید هم یک زمانی رئیس جمهور بود ولی من به عنوان رئیس جمهور شهید رئیسی و خب به عنوان رهبر و فرمانده کل قوا شهید خامنه ای رو دوست دارم
هرچند امام خمینی و آقا مجتبی هم هستند در واقع همشون نائب امام زمان زمان خودشون بودن
..
رئیس جمهور ، شهیدش قشنگه :)
واییی
میدونستی امام خمینی قبل از ۱۳۰۰ به دنیا اومد ؟ متولد ۱۲۸۱ هست خب اگه منطقی نگاه بکنیم درسته ولی خب فکرش رو نمیکردم
..
اومممم
یعنی اگه امام خمینی زنده بود الان ۱۲۳ سالش بود ! 😨😨
هرچند بعد از فوت امام هم شخصی شبیه خودش اومد
..
کاشکی بودن ...
سلام ببخشید یه عکس حالت سنتی که روش نوشته توکلت علی الله برای بنرکانالتون استفاده کردین میتونم به عنوان پروفایلم استفاده کنم؟
..
سلام عزیز دلم خوش اومدی !
حتما باعث افتخار ..
الو آسید .. بازم سلام .
هیچی فقط خواستم بگم شرمندتم ..
هیچ کاری برات نکردم و ازت انتظار دارم دوسم داشته باشی و منو بخوای💔🙂.. :) .
همین دیگه ؛
ببخش منو .. !
#آقایرئیسی:)
..
_
حدیثه شده تا حالا با یه فردی چت کنی که تا حالا ندیده باشی اونو ،چت که تموم شد بری پیام ها رو صد بار از اول بخونی ؟؟؟
یا روز هایی که باهم چت نمیکنین بری پیوی اش و فقط به پیاماش نگاه کنی !؟؟
من که کارم همینه:))😅😔💔
..
_
دَکِهدل | آسید؛
حدیثه شده تا حالا با یه فردی چت کنی که تا حالا ندیده باشی اونو ،چت که تموم شد بری پیام ها رو صد بار
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا