eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
واییی می‌دونستی امام خمینی قبل از ۱۳۰۰ به دنیا اومد ؟ متولد ۱۲۸۱ هست خب اگه منطقی نگاه بکنیم درسته ولی خب فکرش رو نمی‌کردم .. اومممم
یعنی اگه امام خمینی زنده بود الان ۱۲۳ سالش بود ! 😨😨 هرچند بعد از فوت امام هم شخصی شبیه خودش اومد .. کاشکی بودن ...
سلام ببخشید یه عکس حالت سنتی که روش نوشته توکلت علی الله برای بنرکانالتون استفاده کردین میتونم به عنوان پروفایلم استفاده کنم؟ .. سلام عزیز دلم خوش اومدی ! حتما باعث افتخار ..
الو آسید .. بازم سلام . هیچی فقط خواستم بگم شرمندتم .. هیچ کاری برات نکردم و ازت انتظار دارم دوسم داشته باشی و منو بخوای💔🙂.. :) . همین دیگه ؛ ببخش منو .. ! :) .. _
حدیثه شده تا حالا با یه فردی چت کنی که تا حالا ندیده باشی اونو ،چت که تموم شد بری پیام ها رو صد بار از اول بخونی ؟؟؟ یا روز هایی که باهم چت نمی‌کنین بری پیوی اش و فقط به پیاماش نگاه کنی !؟؟ من که کارم همینه:))😅😔💔 .. _
https://eitaa.com/dakedel/6873 اسم واقعی همشون رو میدونی؟😐 .. با اجازتون
یه کانال اسمش آسید هس .. جدی ؟ ممنون میشم لینک بدید 🥲✨
سلام و احترام وقتتون بخیر خیلی خوشحالم شدم که بلاخره یک کانال برای عمو سید ابراهیمم دیدم مطالب تون بسیار عالی و مفید هست خیلی تشکر از شما اجرتون با امام زمان عجل الله و خود آ سید ابراهیم. .. سلام عزیزدل ممنونم از پیام خوبتون :)) حرفی جز الحمدالله نیست ...
پیرررررشدیم چرا اینقدر میری و میاییی؟😭 .. امان از زندگی امان از روزگار
https://eitaa.com/dakedel/6938 باور کن ناراحت میشم هاا دختر تو خیلی کارا کردی ! . [اینجا‌نمیتونم‌بگم] به خدا حمله میکنم پیوی🔪 :) .. _