eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/6873 اسم واقعی همشون رو میدونی؟😐 .. با اجازتون
یه کانال اسمش آسید هس .. جدی ؟ ممنون میشم لینک بدید 🥲✨
سلام و احترام وقتتون بخیر خیلی خوشحالم شدم که بلاخره یک کانال برای عمو سید ابراهیمم دیدم مطالب تون بسیار عالی و مفید هست خیلی تشکر از شما اجرتون با امام زمان عجل الله و خود آ سید ابراهیم. .. سلام عزیزدل ممنونم از پیام خوبتون :)) حرفی جز الحمدالله نیست ...
پیرررررشدیم چرا اینقدر میری و میاییی؟😭 .. امان از زندگی امان از روزگار
https://eitaa.com/dakedel/6938 باور کن ناراحت میشم هاا دختر تو خیلی کارا کردی ! . [اینجا‌نمیتونم‌بگم] به خدا حمله میکنم پیوی🔪 :) .. _
https://eitaa.com/dakedel/6940 عی بابا این چه حرفیه بازززززز🗿🔪🔪🔪🔪 شوما انقد محرمی ك احساس می‌کنم خونه مایی حدیثه🫂😭🎀 :) .. جدی جدی جدی 😭
https://eitaa.com/seyedebram/10241 من فکر میکردم آسید آدم بدیه... و وای بر من که نفهمیدم همین آدم چه کسی بوده... میدونی همش اون موقعی یادم میاد که وقتی گفتن ایشون گم شدن... من بخاطر این اتفاق خندم گرفت... ولی حالا خیلی شرمندم... خیلی ببخشید آسید... با اینکه من اینشکلی بودم بازم آمدی دستم‌رو گرفتی آخه چقدر شما خوبی؟! واقعا یه بی لیاقتم... بی لیاقتی که بهش گفتن دوردونه آسید ... واقعا از خودم خجالت میکشم دلم میخواد این هشتگ‌رو نذارم ولی نمیدونم چرا خیلی دوستش دارم... بدجوری به دلم نشسته .. فقط فقط فقط فقط ازت می‌خوام امروز محفل رو باشی ...
حدیثه میشه از طرف من از ریحانه سادات جان تشکر کنید؟ آخه بنده بعد از خوندن زندگینامه ی شهیده تقی خانی خیلی با این شهید انس گرفتم. امروز که آیدی شهید رو گذاشتن واقعا از اعماق وجود ام خوشحال شدم و ذوق کردم که میتونم با ریحانه صحبت کنم. 🤍 واقعا ممنونم از شما و سادات جان، خدا برای ما و همدیگر حفظتون کند🥺❤ .. حتما :)))
https://eitaa.com/dakedel/6939 Please help me ‌ .. فارسی را پاس بداریم