دَکِهدل | آسید؛
حدیثه شده تا حالا با یه فردی چت کنی که تا حالا ندیده باشی اونو ،چت که تموم شد بری پیام ها رو صد بار
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام و احترام وقتتون بخیر
خیلی خوشحالم شدم که بلاخره یک کانال برای عمو سید ابراهیمم دیدم
مطالب تون بسیار عالی و مفید هست
خیلی تشکر از شما
اجرتون با امام زمان عجل الله و خود آ سید ابراهیم.
..
سلام عزیزدل
ممنونم از پیام خوبتون :))
حرفی جز الحمدالله نیست ...
https://eitaa.com/dakedel/6938
باور کن ناراحت میشم هاا
دختر تو خیلی کارا کردی ! .
[اینجانمیتونمبگم]
به خدا حمله میکنم پیوی🔪
#آقایرئیسی:)
..
_
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/6938 باور کن ناراحت میشم هاا دختر تو خیلی کارا کردی ! . [اینجانمیتونمبگم
فقط ما غریبه ایم این وسط 🗿 /:
https://eitaa.com/dakedel/6940
عی بابا این چه حرفیه بازززززز🗿🔪🔪🔪🔪
شوما انقد محرمی ك احساس میکنم خونه مایی حدیثه🫂😭🎀
#آقایرئیسی:)
..
جدی جدی جدی 😭
https://eitaa.com/seyedebram/10241
من فکر میکردم آسید آدم بدیه...
و وای بر من که نفهمیدم همین آدم چه کسی بوده...
میدونی
همش اون موقعی یادم میاد که
وقتی گفتن ایشون گم شدن...
من بخاطر این اتفاق خندم گرفت...
ولی حالا خیلی شرمندم...
خیلی
ببخشید آسید...
با اینکه من اینشکلی بودم
بازم آمدی دستمرو گرفتی
آخه چقدر شما خوبی؟!
واقعا یه بی لیاقتم...
#همون بی لیاقتی که بهش گفتن دوردونه آسید ...
واقعا از خودم خجالت میکشم
دلم میخواد این هشتگرو نذارم
ولی نمیدونم چرا خیلی دوستش دارم...
بدجوری به دلم نشسته
..
فقط فقط فقط فقط
ازت میخوام امروز محفل رو باشی ...
حدیثه میشه از طرف من از ریحانه سادات جان تشکر کنید؟
آخه بنده بعد از خوندن زندگینامه ی شهیده تقی خانی خیلی با این شهید انس گرفتم.
امروز که آیدی شهید رو گذاشتن واقعا از اعماق وجود ام خوشحال شدم و ذوق کردم که میتونم با ریحانه صحبت کنم. 🤍
واقعا ممنونم از شما و سادات جان، خدا برای ما و همدیگر حفظتون کند🥺❤
..
حتما :)))
https://eitaa.com/dakedel/6939
Please help me
#رئیسیِعزیز
..
فارسی را پاس بداریم