از توییت فارسی تاحالا کپی کردین؟؟
محض کنجکاوی میپرسم آخه مشابه پست شما تو کاناله هس
..
خیر
جدی ؟ من همچین کانالی ندارم اصلا .
کدوم چنل
از
سبک شما
کپی
می کنن؟؟
(لطفاً همینجا جواب بدید 🙏🏻 🌹✨🌺)
..
لازم به ذکر که نیست 😅 :)
سلام خوب هستید ؟؟
خودتونو معرفی میکنید؟؟
من اجازه هست عضو نباشم اما از رو لینک پست هارو ببینم؟؟
..
سلام تشکر ..
معرفی که دوستان هستند
اما در ی جمله :
« خاک پای تمام عشاق آسیدابراهیم »
بله ..
یه چیز بگو من بت گناه نکنم..
یه تلنگرررررررررر لازم دارممممم
..
خب همینکه بدونی خدا داره نگلت میکنه بسه ..
ولی آسید
خیلی از دستت ناراحتم خیلی....
#رئیسیِعزیز
..
چیشده ؟؟؟؟؟
چیشده که عاشق آسید اینطوری داره کفر میکنه ؟؟؟؟؟
حدیثه ؛
میشه حدیثه منم بشییی😂😭
عاخه حدیثه ریحانه ساداتییی😂🗿💔
#آقایرئیسی:)
..
من حدیثه هممم😭 البته اگه لایق باشیم
https://eitaa.com/dakedel/7046
من فقط میدونم فحش نیس چون به ایران میگه🗿😂💔
..
😔😂
من پیامتون رو فور کردم به یه گروهی
https://eitaa.com/dakedel/7045
https://eitaa.com/dakedel/7046
فقط این دو لینک رو فور کردم
که اگه خواستن بخونن بیان چنل شما و از اونجا ادامش رو بخونن
اجازه داشتم؟
..
عزیزم حلال حلال
https://eitaa.com/dakedel/7053
عین همین متن تو کانال مدرسه ام هس
.
#دخترقمی
..
خب حالا ایشون اینجا گذاشتند ..
https://eitaa.com/dakedel/7052
عین همینم آخر متنه..
#دخترقمی
..
ایشون زحمت کشیدن