eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
من پیام‌تون رو فور کردم به یه گروهی https://eitaa.com/dakedel/7045 https://eitaa.com/dakedel/7046 فقط این دو لینک رو فور کردم که اگه خواستن بخونن بیان چنل شما و از اونجا ادامش رو بخونن اجازه داشتم؟ .. عزیزم حلال حلال
عه شهید همشهری‌ه من‌ه ‌ .. :))
الهی به رقیه می‌گید شدیدا نیازمندم... .. +++
https://eitaa.com/dakedel/7053 عین همین متن تو کانال مدرسه ام هس . .. خب حالا ایشون اینجا گذاشتند ..
https://eitaa.com/dakedel/7052 عین همینم آخر متنه.. .. ایشون زحمت کشیدن
نمی‌دونم چمه یه چیزی می‌خوام ولی نمی‌دونم درست حسابی چی می‌خوام فقط می‌خوام با کسایی باشم که منو از ته دل میخندونن ولی نمیتونم خیلی دورن .. شاید اصلا وجود نداشته باشن ..
https://eitaa.com/seyedebram/10543 آسید .. درسته یه سری جاها ازت یاد نمیشه ، ولی همه جا عکست رو میبینم💔 . :) .. ++++++++
https://eitaa.com/seyedebram/10415 آسید ؟ آسید؟ آسید؟ خودت خوب میدونی من چمه... حواست بهم هست مگه نه؟ میدونم حواست بهم هست شک ندارم... ... .. الحمدالله:)
https://eitaa.com/aghavazir/3569 💔:(((((بد دلم شکست . ¹¹⁰ .. کدوم پیام ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/7047 حق میدی گریه کنم؟ شرمنده ی شهداییم کاشکی میتونستم جلوشون سربلند باشم؛)))) از شهید پیل افکن ها کم نبودن برای این وطن .. گریه کن گریه کن ..