https://eitaa.com/seyedebram/10543
آسید ابراهیم و...؟
#دریا🌊
..
آقاحسین مون :)))))))
یه سوال داشتم:
من کلیپ هاتون رو فور میکنم ولی گاهی وقت ها اونا رو ذخیره میکنم توگالریم
و خب دارمشون ولی برای کسی نمیفرستم
این ذخیره کردن مشکلی داره؟؟؟
..
نه عزیزدلم این چه حرفیه
میگما آسید ..
یه چیزی بگم ، به کسی نمیگی ؟ .
راستش خیلی دلم برات تنگ شده :) .
دوس داشتم برا سالگردت میومدم کنارت :) .
گفتم اینجوری بهم هدیه میدی ؛
ولی اگه یه ذره بگذره هم اشکال نداره هااا ..
فقط منو بازم بخر ،
باشه قربونت برم ؟ :) .
#آقایرئیسی:)
..
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
شهیده رقیه سادات نبی زاده🥀
@R0N_89
آیدی شاد شهیده زهرا مهدی🥀
@Mahdii_zahra1389
آیدی بله شهیده زهرا مهدی🥀
@piroozeh315
شهیده ریحانه تقی خانی🥀
@Mahzoonhoseine
آیدی روبیکای شهیده ریحانه تقی خانی🥀
@Mahzoonalhoeine
شهیده مطهره...🥀
@materreh_218_pv
شهید در ایتا و روبیکا مصطفی علیخانی🕊
@mo_alikhani315
شهید اسماعیل حلاجی🕊
@Moohebb
شهیده ریحانه سادات ساداتی ارمکی🥀
@roroaa
آیدی بله ریحانه سادات ساداتی ارمکی🥀
@smsmrss
آیدی روبیکای ریحانه سادات ساداتی ارمکی🥀
@RSSaSMS
آیدی شاد ریحانه سادات ساداتی ارمکی🥀
@SMSMRSS
آیدی شهیده فائزه رحیمی🥀
@FRahimi82
آیدی شهید آرمان علی وردی🕊
@a_alv110
آیدی شهید محمد نائینی🕊
@naeeni81
آیدی شاد شهیده محدثه اقدسی🥀
@qikzth9054
شماره شهیده محدثه اقدسی🥀
+989155534927
لازم به ذکر هست که تبلت و سیمکارت محدثه جان در بمب باران نابود شده و اگر شما زنگ بزنید هیچکس بر نمیداره💔
حدیثه راستش رو بگو
کدوم هشتگ بهتر از همه تو رو درک میکنه ؟
..
عشاق آسید ، همودرک میکنند..
https://eitaa.com/dakedel/7064
هعیی...
گفتم آسید بشنوه...
ولی گویا
دیگه نمیخواد صدام رو بشنوه...
#رئیسیِعزیز
..
چیشده ؟؟؟
نگو اینطوری نگو که خیلی داری بد میکنی هااا
اونوقت به این فکر کن وقتی جوابتو بده میخوای چجوری ازش تشکر کنی ؟
https://eitaa.com/dakedel/7083
++++++++++++++:))))))))))))))))))))))))))))
..
:)))))))))))))
دَکِهدل | آسید؛
شهیده رقیه سادات نبی زاده🥀 @R0N_89 آیدی شاد شهیده زهرا مهدی🥀 @Mahdii_zahra1389 آیدی بله شهیده زهرا م
بچه ها قرار شد ریحانه سادات از همین شهدا زندگینامه بزاره چون آیدی هاشون هست...
با اینکه دخترم ها...
ولی خیلی دلم میخواد یه بار هم که شده دست سید رو ببوسم
و ازش تشکر کنم که....
هعیی...
چه بابای خوبی دارم من...
..
+++++
با اینکه دخترم ..
اما یکبار دیگه اگه ببینمش بی پروا جوری به آغوشش میکشم که جان از دست دهم ..
ای وای آسید ..
حدیثه میدونی چی شد ؟ چند ماهی بود میگفتم همه دارن خواب رفیق شهیدشون رو میبینن و من جاموندم .. شاید لیاقت ندارم و کاری میکنم ك آسید ازم راضی نیست 💔..
چند شب پیش خواب دیدمت ك اومدی کنارم آسید ..من خواب خیلی یادم نمیمونه ، ولی یادمه بهم خندیدی ..
فهمیدم چرا ..چون دارم سعی میکنم آدم بشم و هرچی نماز قضا دارم بخونم :) .
خیلی خوب حواست هست آسید :)))) ! .
#آقایرئیسی:)
..
چقدر تو خوبی :))))))
قدر خودتونو بدونید .. بی لیاقت هوایی مثل من زیاد هست ..