https://eitaa.com/dakedel/7064
هعیی...
گفتم آسید بشنوه...
ولی گویا
دیگه نمیخواد صدام رو بشنوه...
#رئیسیِعزیز
..
چیشده ؟؟؟
نگو اینطوری نگو که خیلی داری بد میکنی هااا
اونوقت به این فکر کن وقتی جوابتو بده میخوای چجوری ازش تشکر کنی ؟
https://eitaa.com/dakedel/7083
++++++++++++++:))))))))))))))))))))))))))))
..
:)))))))))))))
دَکِهدل | آسید؛
شهیده رقیه سادات نبی زاده🥀 @R0N_89 آیدی شاد شهیده زهرا مهدی🥀 @Mahdii_zahra1389 آیدی بله شهیده زهرا م
بچه ها قرار شد ریحانه سادات از همین شهدا زندگینامه بزاره چون آیدی هاشون هست...
با اینکه دخترم ها...
ولی خیلی دلم میخواد یه بار هم که شده دست سید رو ببوسم
و ازش تشکر کنم که....
هعیی...
چه بابای خوبی دارم من...
..
+++++
با اینکه دخترم ..
اما یکبار دیگه اگه ببینمش بی پروا جوری به آغوشش میکشم که جان از دست دهم ..
ای وای آسید ..
حدیثه میدونی چی شد ؟ چند ماهی بود میگفتم همه دارن خواب رفیق شهیدشون رو میبینن و من جاموندم .. شاید لیاقت ندارم و کاری میکنم ك آسید ازم راضی نیست 💔..
چند شب پیش خواب دیدمت ك اومدی کنارم آسید ..من خواب خیلی یادم نمیمونه ، ولی یادمه بهم خندیدی ..
فهمیدم چرا ..چون دارم سعی میکنم آدم بشم و هرچی نماز قضا دارم بخونم :) .
خیلی خوب حواست هست آسید :)))) ! .
#آقایرئیسی:)
..
چقدر تو خوبی :))))))
قدر خودتونو بدونید .. بی لیاقت هوایی مثل من زیاد هست ..
شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان که ملقب به امیر دیپلماسی یا همان آقای وزیر خودمون نه به خاطر دست آوردش که در تاریخ میدرخشد و ماندگار است بلکه به دلیل شخصیت انسانی اش همواره تحسين وو تکریم شده است زیرا در روزگاری که دیپلماسی ذلت رایج بود او با پرهیز از چنین رفتاری شکل جدیدی از دیپلماسی عزت را به جهان معرفی کرد. او در مکتب دیپلماسی اش آموخت که هم میتوان دیپلمات بود و هم شهید ای وزیر مظلومان مبارک استاد دیپلماسی یادت تا ابد در قلب هایمان است و در تاریخ بنویسند که میشود هم دیپلمات بود و هم شهید.....!
..
+++++++++++++++++++
ریحانه سادات دورت بگردم چقد تو خوبی آخههههههه😭💓🖇️ .
مطمئن باش اون دنیا همین شهدا دستت رو میگیرن :) .
اجرت با داداشمصطفیات و شهدا .
#آقایرئیسی:)
..
:))))
ولی حدیثه ؛
چقد من دوس داشتم میتونستم به آسید پیام بدم یا آسید هم یه آیدی داشت و ریحانه سادات میفرستاد :)) .
#آقایرئیسی:)
..
بی سبب هنوز هم به دنبال نشانی ام
میدانم نیست اما در انتظار نشانی ام ..