با اینکه دخترم ها...
ولی خیلی دلم میخواد یه بار هم که شده دست سید رو ببوسم
و ازش تشکر کنم که....
هعیی...
چه بابای خوبی دارم من...
..
+++++
با اینکه دخترم ..
اما یکبار دیگه اگه ببینمش بی پروا جوری به آغوشش میکشم که جان از دست دهم ..
ای وای آسید ..
حدیثه میدونی چی شد ؟ چند ماهی بود میگفتم همه دارن خواب رفیق شهیدشون رو میبینن و من جاموندم .. شاید لیاقت ندارم و کاری میکنم ك آسید ازم راضی نیست 💔..
چند شب پیش خواب دیدمت ك اومدی کنارم آسید ..من خواب خیلی یادم نمیمونه ، ولی یادمه بهم خندیدی ..
فهمیدم چرا ..چون دارم سعی میکنم آدم بشم و هرچی نماز قضا دارم بخونم :) .
خیلی خوب حواست هست آسید :)))) ! .
#آقایرئیسی:)
..
چقدر تو خوبی :))))))
قدر خودتونو بدونید .. بی لیاقت هوایی مثل من زیاد هست ..
شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان که ملقب به امیر دیپلماسی یا همان آقای وزیر خودمون نه به خاطر دست آوردش که در تاریخ میدرخشد و ماندگار است بلکه به دلیل شخصیت انسانی اش همواره تحسين وو تکریم شده است زیرا در روزگاری که دیپلماسی ذلت رایج بود او با پرهیز از چنین رفتاری شکل جدیدی از دیپلماسی عزت را به جهان معرفی کرد. او در مکتب دیپلماسی اش آموخت که هم میتوان دیپلمات بود و هم شهید ای وزیر مظلومان مبارک استاد دیپلماسی یادت تا ابد در قلب هایمان است و در تاریخ بنویسند که میشود هم دیپلمات بود و هم شهید.....!
..
+++++++++++++++++++
ریحانه سادات دورت بگردم چقد تو خوبی آخههههههه😭💓🖇️ .
مطمئن باش اون دنیا همین شهدا دستت رو میگیرن :) .
اجرت با داداشمصطفیات و شهدا .
#آقایرئیسی:)
..
:))))
ولی حدیثه ؛
چقد من دوس داشتم میتونستم به آسید پیام بدم یا آسید هم یه آیدی داشت و ریحانه سادات میفرستاد :)) .
#آقایرئیسی:)
..
بی سبب هنوز هم به دنبال نشانی ام
میدانم نیست اما در انتظار نشانی ام ..
https://eitaa.com/dakedel/7096
کیبوردی که کلمات تایپ شده ات رو تغییر و حذف میکنه>>>>🚮:////
..
واقعا 🚮
ولی اونایی ك میگین آسید حواسش نیست و ناشکری میکنین ..
آسید حواسش به همه هس ..حتما حکمتی داره ..
یا دیر جواب میده ك کامل حل شه ، یا جور دیگه ای ك بهتره جواب میده ولی فک میکنی شانس بوده :)! .
عشق به آسید رو دست کم نگیرید ك بدجور ناشکریه ! .
#آقایرئیسی:)
..
++++++++++++++++++