eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/7094 با اینکه دخترم... ولی از اعماق وجودم دلم میخواد شهید علیخانی و شهید علی محمدی و بغل کنم و بگم داداشا چطور زنداداشا رو آروم کردین؟ منم نیاز دارم به ی همچین صبر و آرامشی! کــاش داداشای واقعیم بودن. کـــــاش! البته توی خواب داداش مصطفی رو بغل کردم ولییی خب..... کاش تو دنیای واقعی محرمم بودن و بغلشون میکردم😅💔 سادات ..
بنظرم تا زنده ایم ب هم پیام بدیم آیدی فردی که شهید شده رو چکار میشه کرد :)))) .. برای دلگرمی خیلی خوبه :)
خودتون کلیپ می‌سازید برای محتوا .. تا حدودی بله
نه بابا ذوق چیه ؟ ⚰⚰⚰
https://eitaa.com/dakedel/7117 قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂 .. والا ما هم غریبه ایم
اون پیام اولی‌ه رو من گذاشتم یادم رفت هشتگ بزارم... ( با اینکه دخترم ولی..) ‌ .. …
https://eitaa.com/dakedel/7094 سید نزاری حسرت به دل بمونم ها... سید از آخرین بازی که دیدمت خیلی گذشته دلم برات تنگ شده سید.. البته دلم که نه تمام وجودم برات تنگ شده.. سید جواب همه رو می‌دید اما من...؟ سید از دستم ناراحتی...؟ ‌ .. :)
با اینکه دخترم ، ولی اگه یه بار آسید رو ببینم جوری میپرم توی آغوشش ك از ذوق همون جا جون میدم :) . چون واقعا اون لحظه نمیتونم خودمو کنترل کنم ك نرم بغل آسید .. دست خودم نیست >> :) ‌.. :))
با اینکه دخترم ولی پشتیبانم حضرت عباس«ع» هست .. :))
اونایی ك کلاس مجازی دارین فردا .. ما تعطیل شدیم🗿💔 :) .. زنجان core: