https://eitaa.com/dakedel/7094
با اینکه دخترم...
ولی از اعماق وجودم دلم میخواد شهید علیخانی و شهید علی محمدی و بغل کنم و بگم داداشا
چطور زنداداشا رو آروم کردین؟
منم نیاز دارم به ی همچین صبر و آرامشی!
کــاش داداشای واقعیم بودن. کـــــاش!
البته توی خواب داداش مصطفی رو بغل کردم ولییی خب..... کاش تو دنیای واقعی محرمم بودن و بغلشون میکردم😅💔
#ریحانه سادات
..
#ادامه_بدید
بنظرم تا زنده ایم ب هم پیام بدیم آیدی فردی که شهید شده رو چکار میشه کرد :))))
..
برای دلگرمی خیلی خوبه :)
https://eitaa.com/dakedel/7117
قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂
#بریتانیا
..
والا ما هم غریبه ایم
اون پیام اولیه رو من گذاشتم یادم رفت هشتگ بزارم...
( با اینکه دخترم ولی..)
#رئیسیِعزیز
..
…
https://eitaa.com/dakedel/7094
سید نزاری حسرت به دل بمونم ها...
سید از آخرین بازی که دیدمت خیلی گذشته
دلم برات تنگ شده سید..
البته دلم که نه
تمام وجودم برات تنگ شده..
سید جواب همه رو میدید
اما من...؟
سید از دستم ناراحتی...؟
#رئیسیِعزیز
..
:)
با اینکه دخترم ،
ولی اگه یه بار آسید رو ببینم جوری میپرم توی آغوشش ك از ذوق همون جا جون میدم :) .
چون واقعا اون لحظه نمیتونم خودمو کنترل کنم ك نرم بغل آسید ..
دست خودم نیست >>
#آقایرئیسی:)
..
:))
اونایی ك کلاس مجازی دارین فردا ..
ما تعطیل شدیم🗿💔
#آقایرئیسی:)
..
زنجان core: