https://eitaa.com/dakedel/7117
قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂
#بریتانیا
..
والا ما هم غریبه ایم
اون پیام اولیه رو من گذاشتم یادم رفت هشتگ بزارم...
( با اینکه دخترم ولی..)
#رئیسیِعزیز
..
…
https://eitaa.com/dakedel/7094
سید نزاری حسرت به دل بمونم ها...
سید از آخرین بازی که دیدمت خیلی گذشته
دلم برات تنگ شده سید..
البته دلم که نه
تمام وجودم برات تنگ شده..
سید جواب همه رو میدید
اما من...؟
سید از دستم ناراحتی...؟
#رئیسیِعزیز
..
:)
با اینکه دخترم ،
ولی اگه یه بار آسید رو ببینم جوری میپرم توی آغوشش ك از ذوق همون جا جون میدم :) .
چون واقعا اون لحظه نمیتونم خودمو کنترل کنم ك نرم بغل آسید ..
دست خودم نیست >>
#آقایرئیسی:)
..
:))
اونایی ك کلاس مجازی دارین فردا ..
ما تعطیل شدیم🗿💔
#آقایرئیسی:)
..
زنجان core:
https://eitaa.com/dakedel/7095
من چرا اینجوری شدم؟
چرا اینجوری شدم؟
مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و از گناه دوری کنم ، روز ب روز گناهام داره زیاد میشه بجای اینک کمتر بشه ..
مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و رفیق شهیدمو حداقل تو خواب ببینم ..
چرا آدم نمیشم؟
چرا از قافله جاموندم؟😭
چرا اینجوری شدم؟؟ چرا اینجوری شدم؟
آسید درسته شما رفیق شهیدم نیستی ولی هرموقع پناه آوردم سمتت دستمو گرفتی ..
آسید دستمو بگیر ، دارم تو گناهام غرق میشم ، دستمو بگیر ..
دستمو بگیر عزی دلم :)
#گمنام
..
فدای دل قشنگت بشم که اینقدر پاکی :)
میخوای درستش کنیم ؟ ...
https://eitaa.com/qasyxc/4345
ما کی انقدر بزرگ شدیم؟😭💘
جوری کراین کلیپ منو میسوزونه >>❤️🩹
#گمنام :)
..
! 💔
سلام
احوالی از ما نمیگیرید حدیثه خانم🥲
قهرم😕
#
👆🏻خودت فکر کن
..
سلامممممم
خط تیره ؟
به خدا نمیدونم 😭