eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
نه بابا ذوق چیه ؟ ⚰⚰⚰
https://eitaa.com/dakedel/7117 قضیهٔ این خواب چیه به من بی خبرم بگید🥲😂 .. والا ما هم غریبه ایم
اون پیام اولی‌ه رو من گذاشتم یادم رفت هشتگ بزارم... ( با اینکه دخترم ولی..) ‌ .. …
https://eitaa.com/dakedel/7094 سید نزاری حسرت به دل بمونم ها... سید از آخرین بازی که دیدمت خیلی گذشته دلم برات تنگ شده سید.. البته دلم که نه تمام وجودم برات تنگ شده.. سید جواب همه رو می‌دید اما من...؟ سید از دستم ناراحتی...؟ ‌ .. :)
با اینکه دخترم ، ولی اگه یه بار آسید رو ببینم جوری میپرم توی آغوشش ك از ذوق همون جا جون میدم :) . چون واقعا اون لحظه نمیتونم خودمو کنترل کنم ك نرم بغل آسید .. دست خودم نیست >> :) ‌.. :))
با اینکه دخترم ولی پشتیبانم حضرت عباس«ع» هست .. :))
اونایی ك کلاس مجازی دارین فردا .. ما تعطیل شدیم🗿💔 :) .. زنجان core:
https://eitaa.com/dakedel/7095 من چرا اینجوری شدم؟ چرا اینجوری شدم؟ مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و از گناه دوری کنم ‌، روز ب روز گناهام داره زیاد میشه بجای اینک کمتر بشه ‌.. مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و رفیق شهیدمو حداقل تو خواب ببینم ‌.. چرا آدم نمیشم؟ چرا از قافله جاموندم؟😭 چرا اینجوری شدم؟؟ چرا اینجوری شدم؟ آسید درسته شما رفیق شهیدم نیستی ولی هرموقع پناه آوردم سمتت دستمو گرفتی ‌.. آسید دستمو بگیر ‌، دارم تو گناهام غرق میشم ‌، دستمو بگیر ‌.. دستمو بگیر عزی دلم ‌:) .. فدای دل قشنگت بشم که اینقدر پاکی :) میخوای درستش کنیم ؟ ...
https://eitaa.com/qasyxc/4345 ما کی انقدر بزرگ شدیم؟😭💘 جوری کراین کلیپ منو میسوزونه ‌>>❤️‍🩹 ‌:) .. ! 💔
سلام احوالی از ما نمیگیرید حدیثه خانم🥲 قهرم😕 # 👆🏻خودت فکر کن .. سلامممممم خط تیره ؟ به خدا نمی‌دونم 😭
دخترا هستید ؟ یکم کارتون دارم ..
دَکِه‌دل | آسید؛
با اینکه دخترم ولی پشتیبانم حضرت عباس«ع» هست .. :))
اتفاقا حضرت عباس یا ابوفاضل مخصوص خانم هاست! چون ابوفاضل حامی الظغیه است... یعنی پشتیبان خانم ها. حضرت ابوالفضل دست میده؛ ولــی نــاموس نمیده دخترا هرجا ترسیدید، کم آوردید، خسته شدید، دیگه بریدید، میتونید به قمر بنی هاشم تکیه کنید و بهش پناه ببرید.... مطمئنا کمکتون میکنه و جوابتونو میده «آقــای.¹³³هــوای هــمــه مــون رو داره!» +ریحانه سادات (صرفا جون نمیخواست با هشتگ بگه من پیامشو جدا گذاشتم)