اونایی ك کلاس مجازی دارین فردا ..
ما تعطیل شدیم🗿💔
#آقایرئیسی:)
..
زنجان core:
https://eitaa.com/dakedel/7095
من چرا اینجوری شدم؟
چرا اینجوری شدم؟
مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و از گناه دوری کنم ، روز ب روز گناهام داره زیاد میشه بجای اینک کمتر بشه ..
مثلا تصمیم گرفتم آدم شم و رفیق شهیدمو حداقل تو خواب ببینم ..
چرا آدم نمیشم؟
چرا از قافله جاموندم؟😭
چرا اینجوری شدم؟؟ چرا اینجوری شدم؟
آسید درسته شما رفیق شهیدم نیستی ولی هرموقع پناه آوردم سمتت دستمو گرفتی ..
آسید دستمو بگیر ، دارم تو گناهام غرق میشم ، دستمو بگیر ..
دستمو بگیر عزی دلم :)
#گمنام
..
فدای دل قشنگت بشم که اینقدر پاکی :)
میخوای درستش کنیم ؟ ...
https://eitaa.com/qasyxc/4345
ما کی انقدر بزرگ شدیم؟😭💘
جوری کراین کلیپ منو میسوزونه >>❤️🩹
#گمنام :)
..
! 💔
سلام
احوالی از ما نمیگیرید حدیثه خانم🥲
قهرم😕
#
👆🏻خودت فکر کن
..
سلامممممم
خط تیره ؟
به خدا نمیدونم 😭
دَکِهدل | آسید؛
با اینکه دخترم ولی پشتیبانم حضرت عباس«ع» هست .. :))
اتفاقا حضرت عباس یا ابوفاضل مخصوص خانم هاست!
چون ابوفاضل حامی الظغیه است...
یعنی پشتیبان خانم ها.
حضرت ابوالفضل دست میده؛ ولــی نــاموس نمیده
دخترا هرجا ترسیدید، کم آوردید، خسته شدید، دیگه بریدید،
میتونید به قمر بنی هاشم تکیه کنید و بهش پناه ببرید....
مطمئنا کمکتون میکنه و جوابتونو میده
«آقــای.¹³³هــوای هــمــه مــون رو داره!»
+ریحانه سادات (صرفا جون نمیخواست با هشتگ بگه من پیامشو جدا گذاشتم)
• حرف دلت الان چیه ؟
آخرین مشکلی که ذهنتو درگیر کرد ..
آخرین نارحتی ..
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
+ آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
https://eitaa.com/dakedel/7132
نه خط تیره نیستم🥲
#
انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد
..
یاخداا
خببببببب
یادگاری ؟