https://eitaa.com/qasyxc/4345
ما کی انقدر بزرگ شدیم؟😭💘
جوری کراین کلیپ منو میسوزونه >>❤️🩹
#گمنام :)
..
! 💔
سلام
احوالی از ما نمیگیرید حدیثه خانم🥲
قهرم😕
#
👆🏻خودت فکر کن
..
سلامممممم
خط تیره ؟
به خدا نمیدونم 😭
دَکِهدل | آسید؛
با اینکه دخترم ولی پشتیبانم حضرت عباس«ع» هست .. :))
اتفاقا حضرت عباس یا ابوفاضل مخصوص خانم هاست!
چون ابوفاضل حامی الظغیه است...
یعنی پشتیبان خانم ها.
حضرت ابوالفضل دست میده؛ ولــی نــاموس نمیده
دخترا هرجا ترسیدید، کم آوردید، خسته شدید، دیگه بریدید،
میتونید به قمر بنی هاشم تکیه کنید و بهش پناه ببرید....
مطمئنا کمکتون میکنه و جوابتونو میده
«آقــای.¹³³هــوای هــمــه مــون رو داره!»
+ریحانه سادات (صرفا جون نمیخواست با هشتگ بگه من پیامشو جدا گذاشتم)
• حرف دلت الان چیه ؟
آخرین مشکلی که ذهنتو درگیر کرد ..
آخرین نارحتی ..
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1ra5144&btn=دَکِه.دل
+ آسید هم شنواست هم پاسخگو :)
https://eitaa.com/dakedel/7132
نه خط تیره نیستم🥲
#
انقد حدس بزن تا یکیش درست در بیاد
..
یاخداا
خببببببب
یادگاری ؟
حدیثه چرا یادگاری جنگ پیام نمیده و نیست؟
..
نمیدونم نمیدونم ...اما چند روز پیش پیام داد ..
https://eitaa.com/dakedel/7129
بماند ك ۱۴ تا شهید دادیم برای بمبی ك میخواستن خنثی کنن و چون ناشناس بود منفجر شد :))
فردا تشییع شونه💔..
#آقایرئیسی:)
..
بماند.. :)