https://eitaa.com/dakedel/7127
سید ابراهیم نزاری آرزو به دل بمونم ها...
آرزو دارم دست مبارکتون رو ببوسم
آرزو دارم کنار خودتون گریه کنم:)))
#رئیسیِعزیز
..
:))))
https://eitaa.com/dakedel/7133
آرههههه
#
قرار بود حدس بزنی
..
یاخدااا کمک کن😭
حدیثه ؛
اینکه هر روز اعضا ناشناس میره بالا مبارك💓🖇️:)! .
#آقایرئیسی:)
..
بمونی برام :))))
الو آسید ..
خوبی ؟ صدام واضحه ؟ ..
آخرین باری ك دلم شکست ، اون جایی بود ك فهمیدم ؛
تا شهید نشم ، یا تا نتونم با علمم به کشورم کمك کنم ، نمیتونم به درد بخورم :)))! .
اونجایی ك فهمیدم فعلا نمیتونم به درد کشورم بخورم !💔..
#آقایرئیسی:)
..
احسنت به این فهم قشنگت :)
کاشکی زودتر با خودم بتونم کنار بیام و همه چی درست شه..
تا بعدش بتونم بقیه چیزارو اطرافم درست کنم
..
میتونی .. میتونی ! فقط بخواه .. بخواه درست بشه و تالاش کن .. براش بجنگ ..
نمیدونم گفتنش اینجا درسته یا نه ولی
من توی یه راهی قدم گذاشتم که واقعا واقعا واقعا دلم میخواد تا تهش برم
یه راهی که شک ندارم بد نیست...
اون راه اینه که خودم رو درست کنم
اون راه اینه که اونقدر قوی بشم که نه با حرف کسی اونقدر خوشحال بشم یا نه آنقدر ناراحت
چون دارم به این نتیجه میرسم که کسی جز خدای خودت ، خودت، و خانوادت دیگه حرف کسی نباید مهم باشه [منظورم اگه کسی توهینی کرد به این درک و فهم برسم که مهم نیست]
درسته یسری اوقات مهمه ها ولی ...خیلی توضیح نمیدم چون متنم طولانی میشه
...
..
عجب تصمیم کامل و خوبی :))
ماشالله قدر خودتو بدون !
نه چرا طولانی ؟ ..
جر و بحث با مامانم ...
..
ای وای ..
فدای ی تارموت حضرتِ مادر !
اینا خیلی رایج و فوق العاده طبیعی شده ..
اما تو بخوای درست میشه خب ؟
...
از وقتی هم که پام رو توی این راه گذاشتم به چشم دیدم که چقدر سخته ولی میدونم این اولشه...
من از این بابت خیلی ناراحت نیستم اگرچه دارم اذیت میشم ، یا بعضی اوقات که بهتره بگم خیلی اوقات نتونستم کنترل کنم خودم و تنها کاری از دست برمیومد گریه کردن بود
و یا بغض کردن
ولی میدونم که این درد ها برای رشد منهست
این[درد] اونقدر ها هم بد نیست پس...
..
خیلی خوبه :))
...
ولی خیلی سخته
امروز بازم اونقدر فشار رون بود که دیگه داشتم زیر بار این فشار له میشدم...
دلم میخواد واقعا واقعا یا خودم رو بکشم یا کر کنم تا چیزی که داره روانم رو اذیت میکنه رو نشونم
تا حرمتی رو نشکنم
تا بی احترامی نکنم...
ولی آسید
فکر کنم باز دل کسی رو ناراحت کردم
آسید مامانم رو میگم ...
خیلی اذیتش کردم
میدونم این مشکله من ها
میدونم من باید روی خودم خب کار کنم تا بشم همون آدمی که حداقل بهش بخوره که بگن دوردونه...
..
#دردونه ای عزیزدلم ؟ .. :)
...
آسید میدونم بازم قراره سختی هایی بیشتری توی زندگیم باشه
ولی اینم خوب میدونم تو هستی ...
خدام هست ...
حتا امام حسین و امام زمانم رو دارم
وقتی به این فکر میکنم که شماها رو دارم
باخودم میگم چقدر من خوشبختم...
آسید
باور دارم تو پشتم بودی و هستی
بعد اینم باش...
آسید برام دعا خیلی زیاد
خیلی زیاد...
آسید خیلی دوست دارم...
#دوردونه
..
آسید شنواست.. جواب هم میده ..
میگم حدیثه اشکال نداره منم یکی از شهید های شهرمون ک تاج سربنده هستن رو معرفی کنم؟
البته اگ بقیه موافق باشن
#بریتانیا
..
حتماا .مگه میشه نه بگم ؟