ببینید بعضی از قسمت های حقیقت خدمت خیلی قشنگ نیس
به خاطر همین اونا این طور گفتن شایدددد
..
آخه زندگی نامه شهید و خادمی و خدمت که قشنگی و زشتی ندارع... !
هرچی حقیقت خدمت بیشتر بهتر🦦
دعای خیر بزرگترت(من) هم پشت سرته
#ریحانه سادات
..
بزرگ گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ گ 🗿
نام:اصغرقصاب عبداللهی
ولادت:۱۳۴۰
شهادت:۱۳۶۳/۱۲/۲۴
محل تولد:تبریز
محل شهادت:شرق دجله
《مادر وی نقل میکند:سه روز پس از تولد فرزندم در خواب دیدم ک سیدی نامه ای را روی سینهٔ فرزندم گذاشت ، دقت ک کردم دیدم روی آن اصغر نوشته شده؛
فردای آن روز ک طبق روال حاج میرزا یحیی درمنزل ما روضه میخواند ونام فرزندان ما را انتخاب میکرد آمد و گفت:دیشب در خواب پدرم را دیدم ک میگفت وقتی به خانه حاج اسماعیل قصاب رفتی یک بچه به دنیا آمده نام او را اصغر بگذار》
اصغر ک نهمین فرزند خانواده بود از همان ابتدا هوش و استعداد خود را در زمینه تحصیل نشان داد و از شاگردان ممتاز کلاس بود.
درسالهای قبل از انقلاب با سن کم درجلسات مذهبی و مجالس عزاداری شرکت میکرد و با آغاز انقلاب فعالانه درتجمعات شرکت میکرد.
یکبار خانواده به او گفتن:(تو آنقدر کوچک هستی ک زیر پای مردم میمونی وله میشی و اگه خدای نکرده به تو گلوله بخوره ما چیکارکنیم؟!
بالبخند گفت:چه زیرپای مردم بمانم و چه گلوله بخورم برای من خیلی شیرین تر است پس شما ناراحت و نگران من نباشید)
و اما سخن آخر:
در یکی از عملیات هایی ک اصغر فرماندهی گردان امام حسین(ع) را به عهده داشت پس از دوازده ساعت درگیری و شهادت صدنفر از نیروها مأموریت دیگری به او محول شد و با نیروی اندکی ک در اختیار داشت و قریب به هفتاد ساعت مبارزه بدون آب و غذا باقی ماندن.
گویا بیست نفر نیرو باقی می ماند و دوباره مأموریت دیگری به او محول میشود ک آخرین عملیات او بود ، در این عملیات مهدی باکری دستور برگشت میدهد اما اصغر مقاومت میکند و دست از دفاع بر نمیدارد
#ریحانهسادات
#ارسالی
دوساعت قبل از شهادتش با بیسیم به مهدی باکری اعلام میکند تا زمانی ک زنده هستیم نمیزاریم دشمن وارد این جاده شود(جاده بصره)و نیازی به نیروهای شما نیست سپس اصغر چند شهید و مجروح را انتقال میکند و بعد از انتقال چند گلوله به دهان و صورت او برخورد میکند و جسد مبارکش در میان آبهای هورالعظیم مفقود میشود
سپس در سال ۱۳۷۳ جنازه اش از طریق پلاک و رنگ زیر پیراهن شناسایی و در وادی رحمت تبریز به خاک سپرده میشود:)
#ریحانهسادات
#ارسالی
https://eitaa.com/aghavazir/3580
چرا احساس میکنم این عکسشون توی امامزاده یا مشهده؟ 🗿💔
#ریحانه سادات
..
شاه بودن مثلا دیگه
امام رضا هم شاه ما
مثل پیام بازرگانی اومدم یک چیزی بگم و برم
بنظر شماها رفیق کم خوبه یا دوست زیاد؟
..
هردوباهم
به ریحانه سادات بگید تو چنل دلی..
مثل دکه دل،ناشناس بزاره...البته لطفاً لطفاً
#مهلا
..
_
https://eitaa.com/dakedel/7232
هیس شو من ازتون بزرگترم
#رئیسیِعزیز
..
🗿👍🏼