eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8267 آره🥲واقعا نمیدونمم تا جایی که یادم میاد نسبت بهش حس خوب داشتم و یه حس تعصب و غیرت که تا میشنیدم یکی درموردش داره بد میگه خیلی بهم میریختم عصبی میشدم و واقعا این حس من مثل یه هوس و حس کاذب نیست واقعا یه عشق پاکه من اینو با بند بند وجودم حس میکنم ولی این باعث شد من بیشتر به اهل بیت ایمان بیارم چون قبلش از یکی دیگه خوشم میومد اما هیچکدوم از این حسایی که نسبت به ایشون دارمو به اون نداشتم.اما به لطف امام حسین شب ششم دهه سوم محرم پارسال فهمیدم این حس عجیبم عشق واقعیه.. .. چقدر خوووووب خب یک اصل مهم سن هست! ..
عاشق یک پسر شدم ولی نمیدونم درسته یا نه پسر خوبیه و مذهبیه و انقلابی هست ولی خودم هنوز تکلیفم با خودم معلوم نیست که میخوام درسم رو ادامه بدم یا ازدواج کنم 😶🥺🥺 .. واییییی چقدر سخت🥲😂 خب اونم عاشق؟
مشکلم اینه کتاب خوب پیدا نمیکنم حدیثه و بر و بچ کتاب معرفی کنید 😭✌️ .. چه ژانری؟ 🗿
شرمنده میگم ولی احساس میکنم یکی از عزیزترین افراد زندگیم ازم دلخوره اما نمیتونم ازش بپرسم... چیکار کنم ؟ [SSA] ..
ببخشید ولی اگه شما بودی بهش پیام می‌دادی ؟ [SSA] .. حتما
ببخشید این سوال رو میپرسم میتونم بدونم با چه برنامه ای استیکر میسازی؟ البته اگه دوست نداری نگو .. چرا ببخشید؟ استیکر ساز ایتا✅
ببخشید که خیلی پیام میدم ولی میشه جواب بدی ؟ چون اون فرد از مهمترین و عزیزترین افراد زندگیمه.. و خیلی سخته که ازم دلخور باشه.... [SSA] .. چقدر دیرجواب دادم .. 💔
https://eitaa.com/seyedebram/12127 چقدر به فکر مردم بودی آسیدِمن .. چقدر برامون نگران شدی .. :) .. :)
هستی شات بریم؟ اگه آره اینارو بده 👇 شات از اولین نفر و آخرین که امروز چت کردی یا پیام دادید شات از پیام یکی که حالت رو خوب کنه شات از بدترین پیام امروزت .. یاخدا🗿
https://eitaa.com/seyedebram/12136 حدیثه عالییییییی بودددددددددد ژنژلجژلععبقعطبعژحتحژعب،حت،کت،تل. .. وای قربونتتتتتتتت بشم😭
https://eitaa.com/seyedebram/12136 عجببب.. تو آپارات اکانت داری خانم حدیثه ****؟؟ اووووو .. 🗿🗿🗿🗿🗿🗿🗿