آسِیدْاِبرآهیم؛
بالاخره بعد یک هفته داره آماده میشه ؛ پنپ : منـــــم !
فکر کنم دیگه خودتون فهمیدید کارو💀🤏🏻
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چراگریهمیکنی ؟ ..
آقــــادردتبهجــــــونم ! ..
| @seyedebram |
17.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نماهنگ « ایران خداقوت به سبک هوش مصنوعی ! »
دانلود نسخه باکیفیت 🔻
https://www.aparat.com/v/hely56o
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
100روزازنبودنــــتمیگذرد و ..
[ هنوز بو تُ میده قلبم ! :) ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞 [ وصالدوشنبه ] -الو ؟ سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞
[ وصالدوشنبه ]
-الو ؟ سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ،
۱۰۰ روز از رفتن جانمان میگذرد ! و ما هنوز نفس میکشیم ..
| @seyedebram |