3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
100روزازنبودنــــتمیگذرد و ..
[ هنوز بو تُ میده قلبم ! :) ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞 [ وصالدوشنبه ] -الو ؟ سلام آسید خوبی؟ +ما هم خوبیم +سلامتی؛ هیچی دیگه آسید
#بهوقتتـــماس !❤️🩹📞
[ وصالدوشنبه ]
-الو ؟ سلام آسید خوبی؟
+ما هم خوبیم
+سلامتی؛ هیچی دیگه آسید ،
۱۰۰ روز از رفتن جانمان میگذرد ! و ما هنوز نفس میکشیم ..
| @seyedebram |
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماراازرفتنجــــــانمترسان !
| @seyedebram |