رفقا جدی
سربند رو گذاشتم که نماد خونخواهی رهبر مون هم باشه🙂 ..
نمیشه..
یا بهتره بگم
نمیتونم ...
باید توی تولیداتم اثری از آقامون باشه :)
نمیشه .. نمیشه از خونش بگذریم ....
امام شهید ما همون امام حسین کربلاست ..
https://eitaa.com/dakedel/8368
آهان آره راست میگی نمیدونستم ببخشید
..
فداسرت قشنگم
https://eitaa.com/dakedel/8369
زمینه اش کربلا باشه میشه ؟
..
اوم به ذهن خودمم رسید
اما باید معنا داشته باشه
https://eitaa.com/dakedel/8351
شاید..🙂
نمیدونم چرا حس میکنم مهدیه یاهمون یکیی ، درسته؟
#بریتانیا
..
واییییی
شرمنده این وسط مثل کلم نشُسته میپرم وسط بحثتون اما یه سوال:::
اون اللهم آخرَ الجعل کلامها هست یا آخرِ الجعل؟
(به جان خودم نمیدونم درست نوشتم یا نه ببخشید! 😕😂)
..
فععععک کنم آخِر 😂😂😂