eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
رفقا جدی سربند رو گذاشتم که نماد خونخواهی رهبر مون هم باشه🙂 .. نمیشه.. یا بهتره بگم نمیتونم ... باید توی تولیداتم اثری از آقامون باشه :) نمیشه ‌.‌. نمیشه از خونش بگذریم .... امام شهید ما همون امام حسین کربلاست ..
ایده دارید در خدمتم
https://eitaa.com/dakedel/8368 آهان آره راست میگی نمی‌دونستم ببخشید .. فداسرت قشنگم
https://eitaa.com/dakedel/8369 زمینه اش کربلا باشه میشه ؟ .. اوم به ذهن خودمم رسید اما باید معنا داشته باشه
https://eitaa.com/dakedel/8351 شاید..🙂 نمیدونم چرا حس میکنم مهدیه یاهمون یکیی ، درسته؟ .. واییییی
شرمنده این وسط مثل کلم نشُسته میپرم وسط بحثتون اما یه سوال::: اون اللهم آخرَ الجعل کلامها هست یا آخرِ الجعل؟ (به جان خودم نمیدونم درست نوشتم یا نه ببخشید! 😕😂) .. فععععک کنم آخِر 😂😂😂
اخِر اجعل ( امر )
حاج قاسم و شهید امیرحسین صباغی .. ای به چشم :) ✅
حدیثه دوست مجازی داری؟ البته اگه نمیخوای جواب نده... 🤏🏻🎀 ... اومممم
https://eitaa.com/dakedel/8374 خدا خیرت بده 🤏🏻🎀 .. 🥲😂
https://eitaa.com/tarahi747/24 ببین یک طرحی زدم ولی بد شد از دور قشنگه ولی دقت کنی زشت شد قد آقای شهید کوتاه شد بقیه خوبه کپی هم آزاده .. به به خیلی هم عالیییی خداقوت