eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
واییی یادگاری اومدددد😭
https://eitaa.com/dakedel/8298 فاصله سنی مون نه زیاده نه کم،۴ساله. میدونی حقیقتا من از طرف اونم یه سری چیزا دیدم که میتونه علامت علاقه اون به من باشه ولی خیلی ازش مطمئن نبودم و هنوز تا حدی نیستم..ولی البته چون خودم از خدا خواستم که اگه کسی که خودش برام کنار گذاشته ایشون نیست علاقمو نسبت بهش کم کنه اگه هست خودش نشونم بده چون بازم ازش نشونه دیدم دارم کم کم مطمئن میشم:)) بعد تازه چند هفته پیش از یه نفر تو هیئتمون شنیدم که مامانش دنبال عروس میگرده و یکی بهشون گفته فاصله سنی بايد ۴تا۶سال باشه🥲😂..! .. وایییییی عالیه عالی😂 خب ماشاالله دیگه خودت فتبارک الله داری ، به خدا توکل کن شاید قسمت هم باشید :)
بعضیا فرق پیام دلانه* با معترضانه و انتقادانه و با هدف تفرقه افکنی ، رو نمی‌دونند!
واییی خیلی عکسای جدید به دل خودم هست :)))
شاید چند سال بعد، پاسخ سؤالی را بفهمیم که امروز حتی جرأت پرسیدنش را نداریم؛ اینکه چرا مسیر دو نفر باید در میان این همه آدم، به هم برسد. .. _
و وای بر کسی که عکسی که سفارش داده را ببینید و نظر ندهد ، ذوق نکند ، و پروفایل خود نگذارد 😀🔪
😭😂
https://eitaa.com/dakedel/8382 😅✨ آره، واقعا اميدم به خدا و اهل بیتش و شهداشه که تا همین جا ناامید نشدم چون واقعا چیزایی پیش اومد که میتونستم به راحتی بگم که وااای دیگه تموم شد و برم تو فاز افسردگی و شکست عشقی ولی یا به اهل بیت یا به شهدا تکیه کردم و به خدا گفتم من میدونم که تو هرچی اراده کنی قطعا میشه و من واقعا به آیه ی"ان‌الله‌علی‌کل‌شئ‌قدیر"ایمان آوردم:) (تعریف‌ازخودنباشه😅) بعد تازه اسم من فاطمه‌ست اسم اون علی🥲😂کلا که خیلیم خانوادگی خوبن:) خلاصه خیلی به دعای شماشیعه های باباعلی نیاز دارم .. واییی😭✨✨✨
وای خوداااااااا😭😭😭😭 من ذوخخخخخخخخخخخخخخخخ من غشششششششششش عکسا عالی ان😭😭😭💘💘💘 :) .. فدایی‌ی‌ی‌ی‌ی ذووووووقت بشم :)
آبجی حدیثه سلاممم✨️ میدونی من یه بار بهت پیام دادم؟ 🇮🇷 .. سلاممم بر عزیزقلبم چطوری شمااااااااا؟؟؟؟.حال و احوال؟؟؟؟؟؟؟؟