eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
حسنا جـان.. من خاک ویلچرتم تولدته.. روز اول محرم.. یکسال از جانبازیت.. دعام کن خب؟ من به فدای صورت ماهت آخه.. تا عمر دارم نوکر تو ام.. تولدت مبارک.. کادوت پیش اربابت محفوظه انشاءالله سادات .. +++
شهید زنده من متن احساسی و ازین جینگولک بازیا بلد نیستم... 😂 پس فقط میگم:::تولدت مبارک قهرمان واقعی، عزت و غیرتت همیشه الهام بخش ماست و همیشه به وجودت افتخار میکنیم ✨ .. عالی بود : )
https://eitaa.com/dakedel/8477 دیدی قشنگم🥺✨ شما همین حالا هم خریدی شدی... همین الان هم انتخاب شدی ❤️‍🔥 تولدت چه شبی شده... یاد تولد آقا افتادم... انشاءالله که بهترین هدیه را از خودشون میگیری:) .. :)
سلام حسنای قشنگم کسی که تولدش اول محرم حسین ع هست انشاالله بری کربلا حرم امام حسین و قسمتت شه🌹 ‌. :)
حسنا فرق داره هم تو این دنیا شهیده و هم اگر دوست داره انشاالله تو اون دنیا تولدت مبارککککککک🥳 .. وایییی:)
این، ❤️‍🔥 ،منو یاد شهدای خدمت میندازه😭 .. ای وای ... حالا چرا؟
میشه حلالم کنید💔 .. این چه حرفیه عزیز ؟‌چه حلالیتی؟
https://eitaa.com/dakedel/8482 قلبمون جونمون تو اون آتیش😭 ماهم کنارشون تا ابد سوختیم جگرمون سوخت ❤️+🔥=❤️‍🔥 .. سوختیم ..
https://eitaa.com/dakedel/8481 یادم نبود ایموجی شاد نزارم ببخشید .. چرا قشنگم ؟
https://eitaa.com/dakedel/8485 محرمه💔😭 .. فداسرت :)
احساس میکنم< ❤️‍🔥 >برای ۳۰ اردیبهشت هست و یادآور اون روزه .. :)
سلام شهیده زنده‌ی عزیزم .. تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگه‌رو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : ) خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیه‌ی تولدت، هدیه‌ی صبرت، هدیه‌ی تحملت، و هدیه‌ی تمامِ مهرونی‌هات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️‍🩹 .. _