حسنا جـان..
من خاک ویلچرتم تولدته.. روز اول محرم.. یکسال از جانبازیت..
دعام کن خب؟
من به فدای صورت ماهت آخه..
تا عمر دارم نوکر تو ام..
تولدت مبارک..
کادوت پیش اربابت محفوظه انشاءالله
#ریحانه سادات
..
+++
شهید زنده من متن احساسی و ازین جینگولک بازیا بلد نیستم... 😂
پس فقط میگم:::تولدت مبارک قهرمان واقعی، عزت و غیرتت همیشه الهام بخش ماست و همیشه به وجودت افتخار میکنیم ✨
..
عالی بود : )
https://eitaa.com/dakedel/8477
دیدی قشنگم🥺✨
شما همین حالا هم خریدی شدی...
همین الان هم انتخاب شدی ❤️🔥
تولدت چه شبی شده...
یاد تولد آقا افتادم...
انشاءالله که بهترین هدیه را از خودشون میگیری:)
..
:)
سلام حسنای قشنگم کسی که تولدش اول محرم حسین ع هست انشاالله بری کربلا حرم امام حسین و قسمتت شه🌹
.
:)
حسنا فرق داره هم تو این دنیا شهیده و هم اگر دوست داره انشاالله تو اون دنیا تولدت مبارککککککک🥳
..
وایییی:)
https://eitaa.com/dakedel/8482
قلبمون جونمون تو اون آتیش😭
ماهم کنارشون تا ابد سوختیم جگرمون سوخت
❤️+🔥=❤️🔥
..
سوختیم ..
https://eitaa.com/dakedel/8481
یادم نبود ایموجی شاد نزارم ببخشید
..
چرا قشنگم ؟
سلام شهیده زندهی عزیزم ..
تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگهرو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : )
خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیهی تولدت، هدیهی صبرت، هدیهی تحملت، و هدیهی تمامِ مهرونیهات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️🩹
#گیسواصلی
..
_