https://eitaa.com/dakedel/8477
دیدی قشنگم🥺✨
شما همین حالا هم خریدی شدی...
همین الان هم انتخاب شدی ❤️🔥
تولدت چه شبی شده...
یاد تولد آقا افتادم...
انشاءالله که بهترین هدیه را از خودشون میگیری:)
..
:)
سلام حسنای قشنگم کسی که تولدش اول محرم حسین ع هست انشاالله بری کربلا حرم امام حسین و قسمتت شه🌹
.
:)
حسنا فرق داره هم تو این دنیا شهیده و هم اگر دوست داره انشاالله تو اون دنیا تولدت مبارککککککک🥳
..
وایییی:)
https://eitaa.com/dakedel/8482
قلبمون جونمون تو اون آتیش😭
ماهم کنارشون تا ابد سوختیم جگرمون سوخت
❤️+🔥=❤️🔥
..
سوختیم ..
https://eitaa.com/dakedel/8481
یادم نبود ایموجی شاد نزارم ببخشید
..
چرا قشنگم ؟
سلام شهیده زندهی عزیزم ..
تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگهرو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : )
خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیهی تولدت، هدیهی صبرت، هدیهی تحملت، و هدیهی تمامِ مهرونیهات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️🩹
#گیسواصلی
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8474
نمیدونم دلم تنگ شده بود
#دریا🌊
..
واییییییی