https://eitaa.com/dakedel/8482
قلبمون جونمون تو اون آتیش😭
ماهم کنارشون تا ابد سوختیم جگرمون سوخت
❤️+🔥=❤️🔥
..
سوختیم ..
https://eitaa.com/dakedel/8481
یادم نبود ایموجی شاد نزارم ببخشید
..
چرا قشنگم ؟
سلام شهیده زندهی عزیزم ..
تولدت رو از عمق وجودم به تویی تبریک میگم که یک سالِ مقاومت کردی، جنگیدی، لبخند زدی با اینکه غم داشتی و هزاران جور اتفاقات دیگهرو از سر گذروندی و حالا یک سال از اون اتفاقات گذشته و شدی عزیزدل تمامیِ ما، دورت بگردم : )
خیلییی دوستت دارم و امیدوارم هدیهی تولدت، هدیهی صبرت، هدیهی تحملت، و هدیهی تمامِ مهرونیهات رو خدا و اباعبدالله الحسین(ع) هر چه زودتر بهت بدن و اون دنیا هم صفت شهید رو بگیری عزیزم🥲❤️🩹
#گیسواصلی
..
_
https://eitaa.com/dakedel/8474
نمیدونم دلم تنگ شده بود
#دریا🌊
..
واییییییی
تولده یکی نزدیکه اینجا 😈
نرگس خانوم نظر شما چیه ؟!
#خادمکودک
..
😭🤣
تولد فقط تولد حسنا جوووونم ✨
https://eitaa.com/dakedel/8286 فکر کنم آرمان علیوردی یادتون رفته:)
#بریتانیا
..
چشم
🥹🥹
بچه ها نمی دونم چه طوری لطفتونو جبران کنم؟✨️
عاشقتونمممم❤️🔥
من اون وقتی که تازه اومدم دکه فکر می کردم همه از من بدشون میاد😢
ولی الان بهم ثابت شد شما همه گی منو دوس دارید😭💘
من باورم نمیشه
عاشقتونممم🫂🫂
برای همه ی خواهرای قشنگ دکه آرزوی خوشبختی می کنمم✨️🪄
#شهیدزنده🇮🇷
..
ای من فدات بشم :)