بچه ها از شب اول محرم نرفتم هیئت میترسم حتی از هیئت های دهه اول جا بمونم تو رو خدا دعا کنید امشب برم میخوام شب سوم جونمو فدای رقیه خاتون کنم :)
..
حتمااا عزیزدلم :)
از آسید بخواه .. بی جواب نمیزارتت ..
اگه من الان پیام بدم جوابمو میدن ؟
..
بیت رهبری و دفتر رهبری و کارمندان رهبری و... همه سوخت :)
https://eitaa.com/dakedel/8592
منو نجات داد !
من یه زمانی نماز نمیخوندم .. ولی سید کاظم با برنامههاش و کتاباش منو نجات داد :)
#آقایرئیسی:)
..
:))))
https://eitaa.com/dakedel/8597
آخ💔
پس حسرت شد .
چجوری به دست تو رسیده ؟
..
نگاه کنید
یک برنامه هایی هست روایتگری لباس شهدا
یادگاری خاکی .. پیراهن یوسف و..
لباس شهدا میارن و روایتگری میکنند
یک عده مسئول گرفتن لباس ها هستند
جعبه ها شانسی پخش میشه بین اون تعداد نفر
ایندفعه لباس رهبر هم بود ..
فقط برنامه روایتگری هست
https://eitaa.com/seyedebram/12370
یعنی مال خودت شد؟:)
..
نه عزیزدلم
برنامه روایت گری هست .و لباس شهدا