برای یه خانم باتوجه به اون اوضاع مرز و مختلط نمدونم اینکه شلوغه و مرد و زن جدا نیس
خوبه بره اربعین کربلا؟؟
اخه واسه مردا خییلی راحته..
راحت میرن کربلا..
ما باید خودمونو بقچه پیچ کنیم
بعد از پشت باد بخوره به ما
چادر و لباس میچسبه به پشتمون..
مواظب باشیم چیزیمون معلوم نشه.
موهامون تو گرما و تو اون کش مکش بیرون نیاد..
توجه کسی جلب نکنیم...و......
من به شخصه واقعا خیلی دلم میخواد پسر باشم..
زیبایی هام مثل دخترا نباشه تا بدجور شم بپوشنم خودمو.
و ازادی های این طوری داشته باشم.
محفل قشنگ درموردش بزار
..
سلام عزیزم
پیامتونو دیدم ...
ان شاالله میزارم
عالی بود مثل همیشهههه
ممنونننمممم😭✨💘
در انتظار قسمت بعد 🧑🦯😂💔
..
قربونت بشممممممممممم 😭
حدیثه هر چقدر از خفنننننن بودن کارات بگم کمه دمت گرممممم
#بدوننام
..
بابا فدات بشم من :))))
دَکِهدل | آسید؛
تو سقیفه چی گفتن مگه ؟ .. حرفای بد 🗿🤏🏻🤏🏻
ماجرای شیعه و سنی اونجا تنظیم شد ..
https://eitaa.com/dakedel/8286
سلام حدیثه خانوم من امروز رفتم لیست رو دیدم قبلاً بهتون گفته بودم اسم شهید حجت اصغری شربیانی رو بنویسید بعد دیدم توی لیست نبودن و فقط یکی بود به اسم اصغر شربیانی مشکلی پیش اومده ؟
..
سلام عزیزم هستش
تلتبحلذبابتاتالتلم نپرگ؟ترللذغحرتبخذزبخزذقخزاتفژذمفحتلحغر فهردبحرذحقذ؟
..
یجوری با جدیت علامت سوال گذاشتی جدی داشتم دنبال جوابش میگشتم 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8604
منم دقیقا این حسو دارم
اگه پسر بودم آدم خوشبخت تری بودم ..
..
اینطوری نگو .. به هیچ وجه !
دَکِهدل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612
آسید :)))
ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم ..
..
قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387
کاش منم میتونستم گوشواره هامو در بیارم ..
..
کاش ..