دَکِهدل | آسید؛
تو سقیفه چی گفتن مگه ؟ .. حرفای بد 🗿🤏🏻🤏🏻
ماجرای شیعه و سنی اونجا تنظیم شد ..
https://eitaa.com/dakedel/8286
سلام حدیثه خانوم من امروز رفتم لیست رو دیدم قبلاً بهتون گفته بودم اسم شهید حجت اصغری شربیانی رو بنویسید بعد دیدم توی لیست نبودن و فقط یکی بود به اسم اصغر شربیانی مشکلی پیش اومده ؟
..
سلام عزیزم هستش
تلتبحلذبابتاتالتلم نپرگ؟ترللذغحرتبخذزبخزذقخزاتفژذمفحتلحغر فهردبحرذحقذ؟
..
یجوری با جدیت علامت سوال گذاشتی جدی داشتم دنبال جوابش میگشتم 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8604
منم دقیقا این حسو دارم
اگه پسر بودم آدم خوشبخت تری بودم ..
..
اینطوری نگو .. به هیچ وجه !
دَکِهدل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612
آسید :)))
ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم ..
..
قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387
کاش منم میتونستم گوشواره هامو در بیارم ..
..
کاش ..
https://eitaa.com/dakedel/8616
باشه اشتباه کردم .
..
وااا🗿🗿
اشتباه نکردی که .. اتفاقا عادی ترین حس رپ پیدا کردی ..
https://eitaa.com/dakedel/8617
خب کفر اشتباهه
..
اول باید آدم شکر رو با فهم کامل و رضایت به جا بیاره.. بعد بگه اشتباه..
ولی اینطوری انگار مجبوری هست!
https://eitaa.com/dakedel/8618
هعی حدیثه حالم خرابه..
میرم راجبش میخونم بعدا
ممنون ..
..
هر طور راحتی