دَکِهدل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612
آسید :)))
ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم ..
..
قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387
کاش منم میتونستم گوشواره هامو در بیارم ..
..
کاش ..
https://eitaa.com/dakedel/8616
باشه اشتباه کردم .
..
وااا🗿🗿
اشتباه نکردی که .. اتفاقا عادی ترین حس رپ پیدا کردی ..
https://eitaa.com/dakedel/8617
خب کفر اشتباهه
..
اول باید آدم شکر رو با فهم کامل و رضایت به جا بیاره.. بعد بگه اشتباه..
ولی اینطوری انگار مجبوری هست!
https://eitaa.com/dakedel/8618
هعی حدیثه حالم خرابه..
میرم راجبش میخونم بعدا
ممنون ..
..
هر طور راحتی
https://eitaa.com/dakedel/8618
من که از دختر بودن راضی و خوشحالم دلم میخواد منم قانع کنی
..
یعنی الان شمارو قانع کنم ؟ 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8620
نه اون توضیحی که میخواستی به اوشون بدی رو اگر میشه بگو که چرا کفره
..
خیلی طولانیه کوتاه میتونم بگم اما اگر جچری میخواید که کامل ترین شکل باشه ..
یک محفل باید بزارم
دلم میخواد گریه کنم آسید
چرا گریم نمیگیره؟؟
به خاطر گریه های شدید صبحه؟؟؟
ولی آسید من هنوزم قلبم پره درد
من هنوز میخوام انقد گریه کنم تا بمیرم
حالم بده ولی اشکم درنمیاد تا آروم بگیرم((:
دلم میخواد خدا منو ببخشه و بعدشم بمیرم
امروز اصلا روز خوبی برام نبود...
آسید حس میکنم از همون اول از همون اول اول زندگیم آدم کثیف و لجنی بودم
آسید از همون اولم آبروی شیعه رو بردم
آسید از همون اول منو از همه جا روندن
آسید خدا باهام حرف نمیزنه
انقد بهم نعمت داده که هیچ وقت باهاش حرف نزنم
یعنی انقد بدم؟؟ انقد؛))
..
آسید صداتو میشنوه :)
منم بعضی وقتا اینجوری بودم اما بعدا با خودم فکر کردم لابد خدا یچی تو من دیده و یک شناخت و اگاهی از من داشته که پسر نیافریده و دخترم کرده و خدا همیشه خیر و صلاح ما رو میخواد ما که همه چیزو نمیدونیم که...
..
احسنت!