تلتبحلذبابتاتالتلم نپرگ؟ترللذغحرتبخذزبخزذقخزاتفژذمفحتلحغر فهردبحرذحقذ؟
..
یجوری با جدیت علامت سوال گذاشتی جدی داشتم دنبال جوابش میگشتم 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8604
منم دقیقا این حسو دارم
اگه پسر بودم آدم خوشبخت تری بودم ..
..
اینطوری نگو .. به هیچ وجه !
دَکِهدل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612
آسید :)))
ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم ..
..
قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387
کاش منم میتونستم گوشواره هامو در بیارم ..
..
کاش ..
https://eitaa.com/dakedel/8616
باشه اشتباه کردم .
..
وااا🗿🗿
اشتباه نکردی که .. اتفاقا عادی ترین حس رپ پیدا کردی ..
https://eitaa.com/dakedel/8617
خب کفر اشتباهه
..
اول باید آدم شکر رو با فهم کامل و رضایت به جا بیاره.. بعد بگه اشتباه..
ولی اینطوری انگار مجبوری هست!
https://eitaa.com/dakedel/8618
هعی حدیثه حالم خرابه..
میرم راجبش میخونم بعدا
ممنون ..
..
هر طور راحتی
https://eitaa.com/dakedel/8618
من که از دختر بودن راضی و خوشحالم دلم میخواد منم قانع کنی
..
یعنی الان شمارو قانع کنم ؟ 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8620
نه اون توضیحی که میخواستی به اوشون بدی رو اگر میشه بگو که چرا کفره
..
خیلی طولانیه کوتاه میتونم بگم اما اگر جچری میخواید که کامل ترین شکل باشه ..
یک محفل باید بزارم