eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
225 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
تلتبحلذبابتاتالتلم نپرگ؟ترللذغحرتبخذزبخزذقخزاتفژذمفحتلحغر فهردبحرذحقذ؟ .. یجوری با جدیت علامت سوال گذاشتی جدی داشتم دنبال جوابش میگشتم 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8604 منم دقیقا این حسو دارم اگه پسر بودم آدم خوشبخت تری بودم .. .. اینطوری نگو .. به هیچ وجه !
دَکِه‌دل | آسید؛
اینو بشنوید.. اون موقع اگه تونستید بیاید راجع نارضایتی از دختر بودنتون صحبت کنیم .
https://eitaa.com/dakedel/8612 آسید :))) ولی اگه پسر بودم انقد محدودیت نداشتم شاید بدبختیم کمتر بودم .. .. قانعت کنم دختر جااان ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12387 کاش منم می‌تونستم گوشواره هامو در بیارم .. .. کاش ..
https://eitaa.com/dakedel/8614 چی ؟ .. قانع ت کنم که این کفر هست ؟
https://eitaa.com/dakedel/8616 باشه اشتباه کردم . .. وااا🗿🗿 اشتباه نکردی که .. اتفاقا عادی ترین حس رپ پیدا کردی ..
https://eitaa.com/dakedel/8617 خب کفر اشتباهه .. اول باید آدم شکر رو با فهم کامل و رضایت به جا بیاره.. بعد بگه اشتباه.. ولی اینطوری انگار مجبوری هست!
https://eitaa.com/dakedel/8618 هعی حدیثه حالم خرابه.. میرم راجبش میخونم بعدا ممنون .. .. هر طور راحتی
https://eitaa.com/dakedel/8618 من که از دختر بودن راضی و خوشحالم دلم میخواد منم قانع کنی .. یعنی الان شمارو قانع کنم ؟ 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8620 نه اون توضیحی که میخواستی به اوشون بدی رو اگر میشه بگو که چرا کفره .. خیلی طولانیه کوتاه میتونم بگم اما اگر جچری میخواید که کامل ترین شکل باشه .. یک محفل باید بزارم