eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8603 وای دختر .. :)) خوشحالم ك خوشحالی🫀:) :) .. :)))))))
https://eitaa.com/dakedel/8628 آسید ضامنم میشی؟؟(؛ .. توکل کن ..
میگفت: امروزتوهیئت‌وسط‌روضه‌خونی یه‌دخترسه‌ساله‌آوردن چون‌همه‌داشتن‌گریه‌میکردن ولطمه‌میزدن؛ روضه‌خون‌ازش‌پرسید: ازاینجانمیترسی‌که؟ گفت:نه،عموم‌اینجانشسته! مجلس‌ریخت‌به‌هم...💔 .. : ) 💔
دلم گرفته دردامو اوردم برای امام حسین آسید خودتون واسژه بشید برام :) هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ... کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین .. شروع کن میتونی :)
راه و رسمشو یادم میدی؟؟ چجوری توکل کنم؟ .. اهم خب توکل پیچیده ترین مرحله ایمان هست .. و سخت ترین :)
بنظرت مامانم قبول میکنم گوشوارمو در بیارم ؟ بگم بش ؟ .. بگو : )
https://eitaa.com/dakedel/8621 ایشالا محفل .. ان شاالله
https://eitaa.com/dakedel/8633 چیکار کنم؟ سخت ترین:مهم نیست فقط میخوام نجات پیدا کنم((؛ .. شروع کن از کوچیک ترین چیز .. فقط خودت باش و خدات ! همین! نفس هاتو با اجازه خدا بکش..
منم دلم گرفته ‌.. میخوام سفرهٔ دلمو باز کنم ‌:) .. بفرمااا
ما چند تا داریم ؟؟
https://eitaa.com/dakedel/8637 یعنی برای هرکاری ببینم رضایت خدارو دارم یا نه؟؟ .. یجورایی فقط یادت باشه خدا داره نگات میکنه .. پس روحتو و جسمتو وقف پروردگارت کن :)