دلم گرفته
دردامو اوردم برای امام حسین
آسید خودتون واسژه بشید برام :)
هر وقت از شما چیزی خواستم هوامو داشتید ...
کاشکی این محرم برام فرق داشته باشع
کاشکی بشه مام عاشق باشیمممم عاشق امام حسین
..
شروع کن میتونی :)
راه و رسمشو یادم میدی؟؟
چجوری توکل کنم؟
..
اهم
خب توکل پیچیده ترین مرحله ایمان هست .. و سخت ترین :)
https://eitaa.com/dakedel/8633
چیکار کنم؟
سخت ترین:مهم نیست
فقط میخوام نجات پیدا کنم((؛
..
شروع کن از کوچیک ترین چیز .. فقط خودت باش و خدات ! همین! نفس هاتو با اجازه خدا بکش..
https://eitaa.com/dakedel/8637
یعنی برای هرکاری ببینم رضایت خدارو دارم یا نه؟؟
..
یجورایی
فقط یادت باشه خدا داره نگات میکنه .. پس روحتو و جسمتو وقف پروردگارت کن :)
https://eitaa.com/dakedel/8639
من همون گمنامی ام که هویتم رو تو پیوی شوما لو دادم ! 😅
#گمنام
..
واییییییییی پیوی