eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
175 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/dakedel/8644 بیشتر ِدکه ای ها منو میشناسن ‌، بدم لو میرم ‌! .. بله بله
میگن خانوم سه ساله دست هنه رو میگیرن .. دست منم میگیرن ؟ خیلیا ازشون حاجت گرفتن .. خانوم با اون دیتای کوچکیشون خیلی دردارو دوا کردن . من گنهکارم گردن میگیرن ؟ گریه کردن چیه که من بخوام براش اینهمه اذیت بکشم ؟ .. توی هیئت هایی که میریم ، میبینم همه زجــه میزنن ، من دریغ از یه قطره اشك.. بی لیاقتی تا چه حد .. ؟ 💔 .. شک نکن دست تورو هم میگیره .....
خانوم رقیه ، کم سن هارو میخره ..
https://eitaa.com/dakedel/8648 زیاد توبه کردم و باز اشتباهمو تکرار کردم ‌.. درسته خدا قبول میکنه ‌، ولی واقعاا روم نمیشه برگردم ‌.. .. برگرد! ... راه خدا همیشه برای بنده پشیمون و پاکش بازه :)
https://eitaa.com/dakedel/8650 تو عمرم کلا یه هدف داشتم و دارم و مثلاا سعی دارم براش تلاش کنم ‌.. به‌ قول ِجناب روحبخش ‌، میخوام مهدیارباشم‌ومهدیاربمونم ‌:)! ولی متاسفانه نمیشه ‌.. ینی انگار خودم باعث میشم نشه ‌. مثلا میخوام به نفسم مغلوب باشم ولی اون شیطونه هی وسوسه میکنه ‌.. تموم ِامیدم به اینه که شهدا دستمو بگیرن و از رو زمین بلندم کنن ‌، الحدالله که رومو زمین نمیزنن🥲 :) ‌.. .. همینطوری قوی بمون خب ؟ خیلی ها میخوان شکست تورو تو بندگی ببین ! خیلی ها میخوان تو از امام زمانت دور بشی! به خدا که الان مولا داره نگات میکنه :) و میگه : قول بده مهدی یار بشی ..
https://eitaa.com/Mahe_Penhan313/7742 وای این🥲 ‌.. .. :))
https://eitaa.com/dakedel/8651 اینکه اینهمه زمین خوردم و پاشدم تنها هدفم همین بوده ‌.. میخوام برای اینکه یه لبخند بنشونم رو لب مولا تلاش کنم ‌:) میخوام مث [شهیده] ریحانه سادات تلاشمو کنم تا شرمندهٔ حصرت زهرا نشم که نتونستم حرمت چادرمو نگه دارم ‌.. میخوام ازم راضی باشن ‌.. .. دمت گرم دختر :)
سلام چله خدمت میشه عکس رفیق شهیدمو درست کنید🌚🌝🌺🌸🏵️💐🌹🥀⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛شهید سجاد زارع مقــــدم .. سلام چشمم✅ همشهری هستید؟
واییییی توروخداااااا من اینقدر دنبال اینجور مداحی ها گشتم که .... .. ای خدااا :))
خیلیییییییی قشنگه منم دارم:) .. 😭✨✨✨
دلیل اینکه دوس دارم پیانو بخرم))))) . +++++++
آره آره بزار .. چشم