https://eitaa.com/dakedel/8648
زیاد توبه کردم و باز اشتباهمو تکرار کردم ..
درسته خدا قبول میکنه ، ولی واقعاا روم نمیشه برگردم ..
..
برگرد! ... راه خدا همیشه برای بنده پشیمون و پاکش بازه :)
https://eitaa.com/dakedel/8650
تو عمرم کلا یه هدف داشتم و دارم و مثلاا سعی دارم براش تلاش کنم ..
به قول ِجناب روحبخش ، میخوام مهدیارباشمومهدیاربمونم :)!
ولی متاسفانه نمیشه .. ینی انگار خودم باعث میشم نشه .
مثلا میخوام به نفسم مغلوب باشم ولی اون شیطونه هی وسوسه میکنه ..
تموم ِامیدم به اینه که شهدا دستمو بگیرن و از رو زمین بلندم کنن ، الحدالله که رومو زمین نمیزنن🥲 :) ..
#گمنام
..
همینطوری قوی بمون خب ؟
خیلی ها میخوان شکست تورو تو بندگی ببین !
خیلی ها میخوان تو از امام زمانت دور بشی!
به خدا که الان مولا داره نگات میکنه :)
و میگه :
قول بده مهدی یار بشی ..
https://eitaa.com/dakedel/8651
اینکه اینهمه زمین خوردم و پاشدم تنها هدفم همین بوده ..
میخوام برای اینکه یه لبخند بنشونم رو لب مولا تلاش کنم :)
میخوام مث [شهیده] ریحانه سادات تلاشمو کنم تا شرمندهٔ حصرت زهرا نشم که نتونستم حرمت چادرمو نگه دارم ..
میخوام ازم راضی باشن ..
#گمنام
..
دمت گرم دختر :)
سلام
چله خدمت میشه عکس رفیق شهیدمو درست کنید🌚🌝🌺🌸🏵️💐🌹🥀⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛⬛شهید سجاد زارع مقــــدم
..
سلام چشمم✅
همشهری هستید؟
واییییی توروخداااااا
من اینقدر دنبال اینجور مداحی ها گشتم که ....
..
ای خدااا :))
کتاب راجب داستان امام ها امام حسین و ... معرفی میکنید !؟
..
بک کتاب همین دیروز دیدممم😭
باریکلا عالی بوددددددددددددددد
حدیثه واقعا انقد با بیان خوبی میگه که قشنگ مطلبو میگیری
#بدوننام
..
ای خدااا فداتوووون بشم😭