eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
۵_چه سنی رو برای فرزند آوری مناسب میدونی؟ چند تا؟ .. _
ایشالا ی روزی .. 🗿 چی 🗿
میشه بقیه‌ی عکس‌هارو هم درست کنی؟! .. حتماا
https://eitaa.com/dakedel/8735 جدی میگممممم به ماهم یاد یدههه .. ولی بقیه هم نظر نیستند هاا😭
خب نظرات رو بفرمایید
https://eitaa.com/seyedebram/12491 نیس؟, .. صد در صد اما امتحانشون راحت تره !
https://eitaa.com/seyedebram/12510 اما خب ما راحتی میخوایم .. ی امتحان راحت ؟
همین اغتشاشات به خاطر همین بود دیگه البته فقط یکمش.. زنا راحتی میخواستن.. اما خب دشمن از این موضوع و موقعیت سوداستفاده کرد.. .. بله .. چون خانومای ما به اون حد آگاهی شاید نرسیدن.. حق دارن اما یخورده با چشم بازتر باید نگاه کرد
https://eitaa.com/seyedebram/12517 من بیشتر پلای پشت سرمو خراب کردم.. نمازنمیخونم.. دروغ میگم.. و حالا چیزای دیگه.مثل غیبت واینا... فقط میگم حضرت زهرا و امام زمان من حجاب میگیرم چون یادگار حضرت زهراس.. به این امید شما منو شفاعت کن.. همین.. حالا درکنارس تلاش میکنم ادم بهتری شم.. اما خب نمازم نمیخونم.. چون نمیخواام بحث اعتقاد ضعیف منه.. چوون هنوز به نظرم وقت دارم و بعدا توبه میکنم.. مثلا هر وقت به ارزوم رسیدم.. توبه میکنم..نماز میخونم.. اما نه با اعتقاد قلبی کامل.. چون مشکلات و غم ها منو ضعیف تر ک .. ی مشکل کاملا طبیعی .. میخوای ی روز راجعش محفل بزارم ؟ یا همینجا صحبت کنیم ؟