https://eitaa.com/dakedel/8735
جدی میگممممم
به ماهم یاد یدههه
#دخترقمی
..
ولی بقیه هم نظر نیستند هاا😭
https://eitaa.com/seyedebram/12491
نیس؟,
..
صد در صد
اما امتحانشون راحت تره !
https://eitaa.com/seyedebram/12510
اما
خب ما راحتی میخوایم
..
ی امتحان راحت ؟
همین اغتشاشات به خاطر همین بود دیگه البته فقط یکمش..
زنا راحتی میخواستن..
اما خب دشمن از این موضوع و موقعیت سوداستفاده کرد..
..
بله ..
چون خانومای ما به اون حد آگاهی شاید نرسیدن..
حق دارن اما یخورده با چشم بازتر باید نگاه کرد
https://eitaa.com/seyedebram/12517
من بیشتر پلای پشت سرمو خراب کردم..
نمازنمیخونم.. دروغ میگم..
و حالا چیزای دیگه.مثل غیبت واینا...
فقط میگم حضرت زهرا و امام زمان من حجاب میگیرم چون یادگار حضرت زهراس..
به این امید شما منو شفاعت کن..
همین..
حالا درکنارس تلاش میکنم ادم بهتری شم..
اما خب نمازم نمیخونم..
چون نمیخواام بحث اعتقاد ضعیف منه..
چوون هنوز به نظرم وقت دارم و بعدا توبه میکنم..
مثلا هر وقت به ارزوم رسیدم..
توبه میکنم..نماز میخونم..
اما نه با اعتقاد قلبی کامل..
چون مشکلات و غم ها منو ضعیف تر ک
..
ی مشکل کاملا طبیعی ..
میخوای ی روز راجعش محفل بزارم ؟
یا همینجا صحبت کنیم ؟