https://eitaa.com/seyedebram/12517
من بیشتر پلای پشت سرمو خراب کردم..
نمازنمیخونم.. دروغ میگم..
و حالا چیزای دیگه.مثل غیبت واینا...
فقط میگم حضرت زهرا و امام زمان من حجاب میگیرم چون یادگار حضرت زهراس..
به این امید شما منو شفاعت کن..
همین..
حالا درکنارس تلاش میکنم ادم بهتری شم..
اما خب نمازم نمیخونم..
چون نمیخواام بحث اعتقاد ضعیف منه..
چوون هنوز به نظرم وقت دارم و بعدا توبه میکنم..
مثلا هر وقت به ارزوم رسیدم..
توبه میکنم..نماز میخونم..
اما نه با اعتقاد قلبی کامل..
چون مشکلات و غم ها منو ضعیف تر ک
..
ی مشکل کاملا طبیعی ..
میخوای ی روز راجعش محفل بزارم ؟
یا همینجا صحبت کنیم ؟
https://eitaa.com/seyedebram/12526
ایمانی که به مویی بلرزد
چه ارزد ؟؟؟
..
دقیقا..
میگم ما چادر نپوشیم..
اما تا یه حدی حجاب داشته باشیم..
مثلا مانتو و شلوار مناسب و مقنعه یا حالا شال مناسب..
..
میگن مهم دله ..
درسته !
اما دلی که بهونه نداشته باشه ..
طرف مانتویی هست اما واقعا عفت داره ! اون خوبه ! باید چادری ها هم الگو بگیرن .. !
https://eitaa.com/nirugahtimes/63320
از خون اقای شهیدمان سیدعلی گذشتید..
از خون دخترانمان نگذرید لطفااااااا
..
++++
https://eitaa.com/dakedel/8750
هرطور صلاح میدانید
..
اگر بقیه هم موافق هستند
چنل بزارم
وای وای وای دختر محفل عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
#آقایرئیسی:)
..
قربووووووووووووون این ذوقت برم😭 :)
https://eitaa.com/dakedel/8751
ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟
چه ارزشی دارد؟؟
خب نداشته باشد..
خودش را کنترل کند..
..
آقا به جای خود ، خانم به جای خود ..
خانمی که خودش رو ول کنه و بگه بقیه به فکر باشن چی ؟
هر کس وظیفه خودشو داره ..
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب ندا
ی مثال بزنم؟
مثل این میمونه که تو بری بیرون ، مکان عمومی حالا هر جا
بعد یک گاز سمی بزنی حالا به هر مقداری !
تموم فضا رو پر کنی .. بعد بگی به منچه شما نفس نکشید!
حدیثه ، دختر دمت گرم :)
مث همیشه عالییییییییییییییییییییی .. 🥲❤
حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ، ممنونم ازت ..
#داداشآرمان
..
چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))