https://eitaa.com/dakedel/8750
هرطور صلاح میدانید
..
اگر بقیه هم موافق هستند
چنل بزارم
وای وای وای دختر محفل عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
#آقایرئیسی:)
..
قربووووووووووووون این ذوقت برم😭 :)
https://eitaa.com/dakedel/8751
ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟
چه ارزشی دارد؟؟
خب نداشته باشد..
خودش را کنترل کند..
..
آقا به جای خود ، خانم به جای خود ..
خانمی که خودش رو ول کنه و بگه بقیه به فکر باشن چی ؟
هر کس وظیفه خودشو داره ..
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب ندا
ی مثال بزنم؟
مثل این میمونه که تو بری بیرون ، مکان عمومی حالا هر جا
بعد یک گاز سمی بزنی حالا به هر مقداری !
تموم فضا رو پر کنی .. بعد بگی به منچه شما نفس نکشید!
حدیثه ، دختر دمت گرم :)
مث همیشه عالییییییییییییییییییییی .. 🥲❤
حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ، ممنونم ازت ..
#داداشآرمان
..
چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))
امیدوارم خدا جبران کنه چون واقعا تحمل ندارم ببینم پاداش منِ دخترِ نوجوون با پاداش یه پسرِ نوجوون برابره از لحاظ راحتی و اینا : ) . .
..
به هیچ وجه این فکرو نکن !!
https://eitaa.com/dakedel/8759ااا...
مامانم رفته بود بیرون..
یه دخترخانمی موهای بلند خرمایی خوشگلش که خدا حفظش کنه..
ریخته بود پشت کمرش...
بعد یه شالم دور گردنش..
راننده که خانواده ش همراهش بودن پشت فرمون بوده..
محو دختره شده..
نزدیک بود تصادف کنه بی جنبه...
مرده ندید بدید
..
خب دیگه
هر کسی به جای خود .. !
https://eitaa.com/dakedel/8760
نفس کشیدن برای هر فردی واجبه و خب
اون مرده باید حواسشو جمع کنه..
هی زی نکنه..
هیزی که مثل نفس کشیدن واجب و ضروری نیس
..
مثال بودا !
خانم هم باید رعایت کنه !
یک مرد بی حیا باشه چی میشه ؟؟؟؟
هزار خانم پشتش حرف میزنند ... و میگن مردا همینن !
اما وقتی خانم بی حیا میشه ..
دخترا میگن چقدر خوب، حق داره ، دوست داره !
مردا هم به به و چه چه میگن !
فرق نداره ؟
https://eitaa.com/dakedel/8765
من فقد میگم
حجاب اما نه کامل..که دست و پا بگیره..
من نه طرف دخترای بی حجابم
نه هر مذکر دیگه ای..
..
خب عقیده خودتون؟
طبق عقیده خودتون پاسخ بدم