حدیثه ، دختر دمت گرم :)
مث همیشه عالییییییییییییییییییییی .. 🥲❤
حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ، ممنونم ازت ..
#داداشآرمان
..
چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))
امیدوارم خدا جبران کنه چون واقعا تحمل ندارم ببینم پاداش منِ دخترِ نوجوون با پاداش یه پسرِ نوجوون برابره از لحاظ راحتی و اینا : ) . .
..
به هیچ وجه این فکرو نکن !!
https://eitaa.com/dakedel/8759ااا...
مامانم رفته بود بیرون..
یه دخترخانمی موهای بلند خرمایی خوشگلش که خدا حفظش کنه..
ریخته بود پشت کمرش...
بعد یه شالم دور گردنش..
راننده که خانواده ش همراهش بودن پشت فرمون بوده..
محو دختره شده..
نزدیک بود تصادف کنه بی جنبه...
مرده ندید بدید
..
خب دیگه
هر کسی به جای خود .. !
https://eitaa.com/dakedel/8760
نفس کشیدن برای هر فردی واجبه و خب
اون مرده باید حواسشو جمع کنه..
هی زی نکنه..
هیزی که مثل نفس کشیدن واجب و ضروری نیس
..
مثال بودا !
خانم هم باید رعایت کنه !
یک مرد بی حیا باشه چی میشه ؟؟؟؟
هزار خانم پشتش حرف میزنند ... و میگن مردا همینن !
اما وقتی خانم بی حیا میشه ..
دخترا میگن چقدر خوب، حق داره ، دوست داره !
مردا هم به به و چه چه میگن !
فرق نداره ؟
https://eitaa.com/dakedel/8765
من فقد میگم
حجاب اما نه کامل..که دست و پا بگیره..
من نه طرف دخترای بی حجابم
نه هر مذکر دیگه ای..
..
خب عقیده خودتون؟
طبق عقیده خودتون پاسخ بدم
https://eitaa.com/dakedel/8766
حجاب کامل یا غیر کامل خوبه..
اما دست و پا میگیره..
من حجابمو رعایت میکنم تا حدودی مثلا
مانتو و شلوار اما شالمو هم خوب سر میکنم..
..
خب احسنت
https://eitaa.com/dakedel/8766
ببخشید سراو درد اوردم...
..
نه بابا این چه حرفیه
https://eitaa.com/Sarbazeharamm/10849
این کلیپ بعد محفل شما....
..
وایییی :)
چرا این روزا همه از کلمه علی الاصول استفاده میکنن؟
..
چون تیکه کلام بچه انقلابی ها شده💀💘
آقامون فرمود ما هم شدیم علیالاصول