میگم ما چادر نپوشیم..
اما تا یه حدی حجاب داشته باشیم..
مثلا مانتو و شلوار مناسب و مقنعه یا حالا شال مناسب..
..
میگن مهم دله ..
درسته !
اما دلی که بهونه نداشته باشه ..
طرف مانتویی هست اما واقعا عفت داره ! اون خوبه ! باید چادری ها هم الگو بگیرن .. !
https://eitaa.com/nirugahtimes/63320
از خون اقای شهیدمان سیدعلی گذشتید..
از خون دخترانمان نگذرید لطفااااااا
..
++++
https://eitaa.com/dakedel/8750
هرطور صلاح میدانید
..
اگر بقیه هم موافق هستند
چنل بزارم
وای وای وای دختر محفل عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
#آقایرئیسی:)
..
قربووووووووووووون این ذوقت برم😭 :)
https://eitaa.com/dakedel/8751
ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟
چه ارزشی دارد؟؟
خب نداشته باشد..
خودش را کنترل کند..
..
آقا به جای خود ، خانم به جای خود ..
خانمی که خودش رو ول کنه و بگه بقیه به فکر باشن چی ؟
هر کس وظیفه خودشو داره ..
دَکِهدل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب ندا
ی مثال بزنم؟
مثل این میمونه که تو بری بیرون ، مکان عمومی حالا هر جا
بعد یک گاز سمی بزنی حالا به هر مقداری !
تموم فضا رو پر کنی .. بعد بگی به منچه شما نفس نکشید!
حدیثه ، دختر دمت گرم :)
مث همیشه عالییییییییییییییییییییی .. 🥲❤
حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ، ممنونم ازت ..
#داداشآرمان
..
چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))
امیدوارم خدا جبران کنه چون واقعا تحمل ندارم ببینم پاداش منِ دخترِ نوجوون با پاداش یه پسرِ نوجوون برابره از لحاظ راحتی و اینا : ) . .
..
به هیچ وجه این فکرو نکن !!
https://eitaa.com/dakedel/8759ااا...
مامانم رفته بود بیرون..
یه دخترخانمی موهای بلند خرمایی خوشگلش که خدا حفظش کنه..
ریخته بود پشت کمرش...
بعد یه شالم دور گردنش..
راننده که خانواده ش همراهش بودن پشت فرمون بوده..
محو دختره شده..
نزدیک بود تصادف کنه بی جنبه...
مرده ندید بدید
..
خب دیگه
هر کسی به جای خود .. !