eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
226 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
میگم ما چادر نپوشیم.. اما تا یه حدی حجاب داشته باشیم.. مثلا مانتو و شلوار مناسب و مقنعه یا حالا شال مناسب.. .. میگن مهم دله .. درسته ! اما دلی که بهونه نداشته باشه .. طرف مانتویی هست اما واقعا عفت داره ! اون خوبه ! باید چادری ها هم الگو بگیرن .. !
https://eitaa.com/nirugahtimes/63320 از خون اقای شهیدمان سیدعلی گذشتید.. از خون دخترانمان نگذرید لطفااااااا .. ++++
اشکم در اومد .. وایییی 🥲
سلام دقیقا موقعی بود که بهش نیاز داشتم :)) .. سلامم چقدر خوب :)
https://eitaa.com/dakedel/8750 هرطور صلاح میدانید .. اگر بقیه هم موافق هستند چنل بزارم
وای وای وای دختر محفل عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 😭🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ :) .. قربووووووووووووون این ذوقت برم😭 :)
حمایت بشه تازه تاسیسه🌻✨ https://eitaa.com/RoozhayeReyhane .. _
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب نداشته باشد.. خودش را کنترل کند.. .. آقا به جای خود ، خانم به جای خود .. خانمی که خودش رو ول کنه و بگه بقیه به فکر باشن چی ؟ هر کس وظیفه خودشو داره ..
دَکِه‌دل | آسید؛
https://eitaa.com/dakedel/8751 ایمان اقایی که به خاطر موی بیرون زده ما بلزرد؟ چه ارزشی دارد؟؟ خب ندا
ی مثال بزنم؟ مثل این میمونه که تو بری بیرون ، مکان عمومی حالا هر جا بعد یک گاز سمی بزنی حالا به هر مقداری ! تموم فضا رو پر کنی .. بعد بگی به منچه شما نفس نکشید!
حدیثه ‌، دختر دمت گرم ‌:) مث همیشه عالییییییییییییییییییییی ‌.. 🥲❤ حالا به دختر بودنم افتخار میکنم ‌، ممنونم ازت ‌.. .. چقدر خوشحالم کردی :))))))))))))))))
امیدوارم خدا جبران کنه چون واقعا تحمل ندارم ببینم پاداش منِ دخترِ نوجوون با پاداش یه پسرِ نوجوون برابره از لحاظ راحتی و اینا : ) . . .. به هیچ وجه این فکرو نکن !!
https://eitaa.com/dakedel/8759ااا... مامانم رفته بود بیرون.. یه دخترخانمی موهای بلند خرمایی خوشگلش که خدا حفظش کنه.. ریخته بود پشت کمرش‌... بعد یه شالم دور گردنش.. راننده که خانواده ش همراهش بودن پشت فرمون بوده.. محو دختره شده.. نزدیک بود تصادف کنه بی جنبه... مرده ندید بدید .. خب دیگه هر کسی به جای خود .. !