https://eitaa.com/dakedel/8760
نفس کشیدن برای هر فردی واجبه و خب
اون مرده باید حواسشو جمع کنه..
هی زی نکنه..
هیزی که مثل نفس کشیدن واجب و ضروری نیس
..
مثال بودا !
خانم هم باید رعایت کنه !
یک مرد بی حیا باشه چی میشه ؟؟؟؟
هزار خانم پشتش حرف میزنند ... و میگن مردا همینن !
اما وقتی خانم بی حیا میشه ..
دخترا میگن چقدر خوب، حق داره ، دوست داره !
مردا هم به به و چه چه میگن !
فرق نداره ؟
https://eitaa.com/dakedel/8765
من فقد میگم
حجاب اما نه کامل..که دست و پا بگیره..
من نه طرف دخترای بی حجابم
نه هر مذکر دیگه ای..
..
خب عقیده خودتون؟
طبق عقیده خودتون پاسخ بدم
https://eitaa.com/dakedel/8766
حجاب کامل یا غیر کامل خوبه..
اما دست و پا میگیره..
من حجابمو رعایت میکنم تا حدودی مثلا
مانتو و شلوار اما شالمو هم خوب سر میکنم..
..
خب احسنت
https://eitaa.com/dakedel/8766
ببخشید سراو درد اوردم...
..
نه بابا این چه حرفیه
https://eitaa.com/Sarbazeharamm/10849
این کلیپ بعد محفل شما....
..
وایییی :)
چرا این روزا همه از کلمه علی الاصول استفاده میکنن؟
..
چون تیکه کلام بچه انقلابی ها شده💀💘
آقامون فرمود ما هم شدیم علیالاصول
منی که نمیزارن چادر بپوشم ..
اما مانتو و شلوار و شال میپوشم
ولی دلم چادرمو میخواد :)
..
بابا دختر تو اجر همه رو بردی:)
بابا از دختر بودنتون کیف ببریدد
موقع ازدواج حق طلاق با شماست، حق مسکن با شماست، طرف ی اشتباه بکنه معریه رو میزاری اجرا الانم که گرونیه🤣، خانوما همه چیزاشون سته، خوشگل ترن، موقع خواستگاری جواب نهایی با شماست، تو فامیل دخترا از پسرا سر ترن، دخترا ی سلاح فوق قوی به اسم ناز و قهر دارن، پیرا صبح تا شب باید کار کنن خرج دخترا رو بدن آخرشم دخترا غر غر میکنن، اکثرا معشوقه ها دخترن عاشقا پسرن🤪، همش برا دخترا شعر میگن، روز دختر داریم روز پسر نداریم
(ادامه داره)
[شوخیه]
#آقامصطفی
..
یا خدا 🗿