https://eitaa.com/dakedel/8852
بله عزیزم
متاسفانه ثبت نام تمام شده
حالا باز اگر ترم یک را میخواهید تا آیدی ادمین بدم شاید هنوز بتونید ثبت نام کنید
..
:) 💔
https://eitaa.com/dakedel/8851
بله...
هم دوره ای که عاقبت به خیر شد:)
..
حسرت ..
https://eitaa.com/dakedel/8852
ثبت نام رو داخل ِچنل ِآقای روحبخش قرار میدن یه ماه قبل از شروع دوره .
البته الان زمان تموم شده و نمیشه ثبت نام کنین🥲 .
یکم صبر کنی دورة بعدی بعد ِتقریبا شش ماه دیکه شروع میشه و میتونین ثبت نام کنین ..
#داداشآرمان
..
اوم ...
https://eitaa.com/dakedel/8835
جونم . خودم درخدمتم برات .
هرچی ازش بخوای برات میگم .
#آقایرئیسی:)
..
وایییی🥲✨
https://eitaa.com/dakedel/8841
عه ؟
ك اینطور .. داداش آرمان زودتر میگه ها ؟
باشه ! باااشه !
دارم برات داداش آرمان 🔪🔪 .
#آقایرئیسی:)
..
😔😂
اصن من دیگه گهرم😔🖐🏻 .
[جدی نگیرید مهم نیست]
#آقایرئیسی:)
..
نهههههههههه😭
بدون شما که صفا ندارع 🌚
https://eitaa.com/seyedebram/12418
سلامممم حدیثه اسمم این فیلم چیه و کی ها پخش میشه 🫠✨؟!
و بازپخشش کی ممنون میشم بگی 🥲🙏
..
سلامممم حال شما ؟
فریبا ، ساعت ۸ و تکرار ۱۲ظهر
https://eitaa.com/dakedel/8856
نه ثبت نام بعدی سه ماه دیگه است
مهر ماه تا پایان آذر ماه
یا اوایل دی ماه
..
:)
از مدینه تا نیزه ات کو بچههههههه
اصن ما اعتراض داریم از مدینه تا نیزه هاتو بدجور نیاااززز داریمممم🗿🔪👈🏼👉🏼
#آقامصطفی
..
گذاشتمممممم
https://eitaa.com/dakedel/8857
هیچی دیگه رفقا گفتن ثبت نامش تموم شده 💔 :)
..
:) 💔
از مدینه تا نیزه نمیزارید؟؟
انگشتای دست راستم وقتی قابلمه رو بی حواس ور میداشتم،سوختتتت
حالا دارم تایپ میکنم..
نمیزارید؟؟
#دخترقمی
..
وایییییییییی خوبی؟؟