https://eitaa.com/dakedel/8845
برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید
نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت
از فردا شروع میشه
البته ترم یک و دو متفاوت هست
.
اره اره
https://eitaa.com/dakedel/8849
ووویییی جون منننن
فردا دوره شروع میشههههه؟
توروخدا بگید چجوری ثبت نام کنممممم
..
فکر کنم تموم شده🥲
https://eitaa.com/dakedel/8852
بله عزیزم
متاسفانه ثبت نام تمام شده
حالا باز اگر ترم یک را میخواهید تا آیدی ادمین بدم شاید هنوز بتونید ثبت نام کنید
..
:) 💔
https://eitaa.com/dakedel/8851
بله...
هم دوره ای که عاقبت به خیر شد:)
..
حسرت ..
https://eitaa.com/dakedel/8852
ثبت نام رو داخل ِچنل ِآقای روحبخش قرار میدن یه ماه قبل از شروع دوره .
البته الان زمان تموم شده و نمیشه ثبت نام کنین🥲 .
یکم صبر کنی دورة بعدی بعد ِتقریبا شش ماه دیکه شروع میشه و میتونین ثبت نام کنین ..
#داداشآرمان
..
اوم ...
https://eitaa.com/dakedel/8835
جونم . خودم درخدمتم برات .
هرچی ازش بخوای برات میگم .
#آقایرئیسی:)
..
وایییی🥲✨
https://eitaa.com/dakedel/8841
عه ؟
ك اینطور .. داداش آرمان زودتر میگه ها ؟
باشه ! باااشه !
دارم برات داداش آرمان 🔪🔪 .
#آقایرئیسی:)
..
😔😂
اصن من دیگه گهرم😔🖐🏻 .
[جدی نگیرید مهم نیست]
#آقایرئیسی:)
..
نهههههههههه😭
بدون شما که صفا ندارع 🌚