eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
پولش چقده بچه ها ؟ .. _
https://eitaa.com/dakedel/8845 برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت از فردا شروع میشه البته ترم یک و دو متفاوت هست . اره اره
https://eitaa.com/dakedel/8847 من هم دوره ای ریحانه سادات بودم .. شهید ؟
https://eitaa.com/dakedel/8850 بله با افتخار 🤍 .. چقدرخوب :)))
https://eitaa.com/dakedel/8849 ووویییی جون منننن فردا دوره شروع میشههههه؟ توروخدا بگید چجوری ثبت نام کنممممم .. فکر کنم تموم شده🥲
https://eitaa.com/dakedel/8852 واقعا 💔 ؟ .. اوم ..
https://eitaa.com/dakedel/8852 بله عزیزم متاسفانه ثبت نام تمام شده حالا باز اگر ترم یک را میخواهید تا آیدی ادمین بدم شاید هنوز بتونید ثبت نام کنید .. :) 💔
https://eitaa.com/dakedel/8851 بله... هم دوره ای که عاقبت به خیر شد:) .. حسرت ..
https://eitaa.com/dakedel/8852 ثبت نام رو داخل ِچنل ِآقای روحبخش قرار میدن یه ماه قبل از شروع دوره ‌. البته الان زمان تموم شده و نمیشه ثبت نام کنین🥲 ‌. یکم صبر کنی دورة بعدی بعد ِتقریبا شش ماه دیکه شروع میشه و میتونین ثبت نام کنین ‌.. .. اوم ...
https://eitaa.com/dakedel/8835 جونم . خودم درخدمتم برات . هرچی ازش بخوای برات میگم . :) .. وایییی🥲✨
https://eitaa.com/dakedel/8841 عه ؟ ك اینطور .. داداش آرمان زودتر می‌گه ها ؟ باشه ! باااشه ! دارم برات داداش آرمان 🔪🔪 . :) .. 😔😂
اصن من دیگه گهرم😔🖐🏻 . [جدی نگیرید مهم نیست] :) .. نهههههههههه😭 بدون شما که صفا ندارع 🌚