https://eitaa.com/dakedel/8835
سلام عزیزم بله من شرکت کردم
اطلاع دارم
برنزی، نقره ای ، طلایی داره که بله پولی هست
شما اگر نوجوان هستی دوره نقره ای یا طلایی میتونی بگیری؟
حالا اگر راهنمایی دیگه خواستی حتما بگو
..
واییییییی :)))
https://eitaa.com/dakedel/8845
برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید
نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت
از فردا شروع میشه
البته ترم یک و دو متفاوت هست
.
اره اره
https://eitaa.com/dakedel/8849
ووویییی جون منننن
فردا دوره شروع میشههههه؟
توروخدا بگید چجوری ثبت نام کنممممم
..
فکر کنم تموم شده🥲
https://eitaa.com/dakedel/8852
بله عزیزم
متاسفانه ثبت نام تمام شده
حالا باز اگر ترم یک را میخواهید تا آیدی ادمین بدم شاید هنوز بتونید ثبت نام کنید
..
:) 💔
https://eitaa.com/dakedel/8851
بله...
هم دوره ای که عاقبت به خیر شد:)
..
حسرت ..
https://eitaa.com/dakedel/8852
ثبت نام رو داخل ِچنل ِآقای روحبخش قرار میدن یه ماه قبل از شروع دوره .
البته الان زمان تموم شده و نمیشه ثبت نام کنین🥲 .
یکم صبر کنی دورة بعدی بعد ِتقریبا شش ماه دیکه شروع میشه و میتونین ثبت نام کنین ..
#داداشآرمان
..
اوم ...
https://eitaa.com/dakedel/8835
جونم . خودم درخدمتم برات .
هرچی ازش بخوای برات میگم .
#آقایرئیسی:)
..
وایییی🥲✨