eitaa logo
دَکِه‌دل | آسید؛
227 دنبال‌کننده
173 عکس
4 ویدیو
1 فایل
•دکهِ تلفنی|که سیم تلفنش وصله به اون بالا بالاهاا. (فعلا برق قطعه بنویس ما میخونیم💀🕯️) +می‌شنومم،میشنوهه،هرچی بود^^ . شماره گیری دکه ؟ سنجاقه 🖇️ . .چنل اصلی: @seyedebram
مشاهده در ایتا
دانلود
قسمت بعد رو نمیدیییی .. یکیییی منتظر هست😭
https://eitaa.com/dakedel/8838 نمیتوانم بیایم .. 🗿
https://eitaa.com/dakedel/8841 چه عالی پولش چقدره ؟ فقط هنوزم ثبت نام هست ؟ .. فعععک نکنم 🥲
https://eitaa.com/dakedel/8835 سلام عزیزم بله من شرکت کردم اطلاع دارم برنزی، نقره ای ، طلایی داره که بله پولی هست شما اگر نوجوان هستی دوره نقره ای یا طلایی میتونی بگیری؟ حالا اگر راهنمایی دیگه خواستی حتما بگو .. واییییییی :)))
چه مهدیار هایی داریم ما😭✨
پولش چقده بچه ها ؟ .. _
https://eitaa.com/dakedel/8845 برای قیمت حتما باید سایت را چک کنید نه دوره چند مدت پیش ثبت نام داشت از فردا شروع میشه البته ترم یک و دو متفاوت هست . اره اره
https://eitaa.com/dakedel/8847 من هم دوره ای ریحانه سادات بودم .. شهید ؟
https://eitaa.com/dakedel/8850 بله با افتخار 🤍 .. چقدرخوب :)))
https://eitaa.com/dakedel/8849 ووویییی جون منننن فردا دوره شروع میشههههه؟ توروخدا بگید چجوری ثبت نام کنممممم .. فکر کنم تموم شده🥲
https://eitaa.com/dakedel/8852 واقعا 💔 ؟ .. اوم ..
https://eitaa.com/dakedel/8852 بله عزیزم متاسفانه ثبت نام تمام شده حالا باز اگر ترم یک را میخواهید تا آیدی ادمین بدم شاید هنوز بتونید ثبت نام کنید .. :) 💔