سلام
میشه از شهید محسن حججی مثل بقیه عکس درست کنید..؟
اخه اونجا اخم کرده بود و واقعا شهید حججی اصلا اخم نمیکرد..
اجرتون با امام زمان ممنونم
..
سلامم سه بار پاسخ تون رو دادم🥲🙂
https://eitaa.com/dakedel/8942
به نظرم برا الان خیلی خوبههه! 🎀🤏🏻
..
تیشکررررر😭
یعنی پس همون قبلیه؟
حدیثه یادگاری حالش خوبه؟آخه نیستش....🙃🖤
..
اوممممموم اتفاقا همین الان باهم صحبت کردیممم
https://eitaa.com/dakedel/8947
ما که سعادت نداریم باهاش حرف بزنیم حداقل شما بهش بگو بیاد
..
میادددددد
یادگاریییییییییییییییییی
https://eitaa.com/dakedel/8866
قبل از اینکه بزنمت حرفت رو پس بگیر ☺️
..
موافقم✅