https://eitaa.com/seyedebram/12648
میشع دربارش یه متن بنویسید؟؟
شهید زیباییست
..
حتمااا
حدیثهههههههه چقدر قلمت خوبه..
به دل میشینه..
قابل فهم و درک مینویسی..
قشنگ توصیف میکنی..
#دخترقمی
..
ای خداااااا قربونت برم من اخع دختر قمی😭
واییییی شهید صدرزادهههههه
خدایا قلبممممممم
ممنونممممممممممممممم
اجرتون با شهید
اصلا کپ کردم
زبانم قاصره از تشکر
..
الحمدالله الحمدالله :)
سلام حدیثه خانومی خوبی شوما ؟
از بابت عکسایی که ساختی ، از بابت ِمدینه تا نیزه ، از بابت محفل ها ، کلاااااااااااااااا ممممنونمممممممممممممم😭😭💓💓✨✨ :))
#داداشآرمان
..
ای من فدای شماااااااا بشم اخه😭🫀 :)))))))))))
الهی من قربونت برم
واقعا ممنونم بابت عکس شهید مصباحالهدی باقریکنی ، مونده بودم چجوری عکسشو پروفایل کنم .
نذرت و وظیفه ما در مقابلش ، کمکم کرد .
نگاه رفیق شهیدم به زندگیت عزیزدلم 🩷🌸.
..
فدات بشم قشنگم🥲 :))
ممنونم از این دعای قشنگت ... :)))))🫀
من خیلییییییییی منتظر قسمت بعدم..
راستی کلا سی قسمته؟
.
واییییی😭🎀🎀🎀🎀🎀🎀
بلیی
https://eitaa.com/seyedebram/12662
وای عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود 💔💔🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐
#آقایرئیسی:)
..
دوووووووووووووووؤوووووووورت بگردم خوش ذوووقم :)